Imi amorteste fata

11-04-2019
Emimma
Nu este medic/terapeut
Emimma
Am urmat un tratament cu tavanic si spray de nas Apa de mare.. pentru sinuzita.. ca imi amortea fata... Mi a trecut dupa tratament..
Apoi au inceput urechiile sa ma manance foarte tare.. si mi s a recomandat un spary de nas Rinocleni.. si de cand m am dat cu el.. a inceput din nou sa imi amorteasca fata.. Ce pot sa fac ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

03-04-2019, ora 15:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Otosan
Otosan spray nazal - Nas descongestionat, respiratie usoara
Un produs bio, inovator, care descongestioneaza rapid si eficient nasul infundat si iritat, avand in acelasi timp o actiune protectoare si hidratanta asupra mucoasei. Detalii aici
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.