Infecție urinară

16-01-2021
anonim0011
Nu este medic/terapeut
anonim0011
De ce a timp observ ca fac Infecții urinare ușoare...(disconfort, nevoia de a urina, usturime) însă după ce iau o pastila după imi trece. Iau in calcul și viața sexuală. M-am informat pe internet și am văzut ca o cauza ar fi lichidul preejaculator (seminal) când este excitat un băiat. Prietenul meu zice ca nu are astfel de lichid. Ma puteți ajuta cu o părere? Mulțumesc anticipat
3 comentarii
1
16-01-2021, ora 15:03
Psiholog Luminita Codrescu
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Luminita Codrescu
buna
Fiecare individ are in corpul sau o suma de microorganisme (ex, bacterii, virusi) dintre care unele sunt bune, altele neutre, altele rele. La intalnirea a doua ecosisteme este posibil ca unele microorganisme sa migreze de la o gazda la alta, in unele cazuri fiind nocive.In general asa se intampla cu bolile cu transmitere sexuala, pentru ca sunt implicate mucoasele si mediul umed. De asemenea, ce poate sa nu fie observat la o persoana, pe cealalta sa o afecteze, pentru ca sistemul imunitar al persoanei sa nu fie obisnuit. In unele cazuri, adaptarea se poate produce fara disconfort, in alte cazuri, nu.
In cepriveste "pastila", daca unui tip de microorganism ii administrezi o doza prea mica de antibiotic, ea nu numai ca nu moare, dar capata rezistenta la acel medicament iar boala se poate croniciza.
In concluzie, mergeti AMANDOI la medic pentru recoltare analize si urmati amandoi tratamentul prescris de medic, atata timp cat vi se spune, chiar daca simptomele dispar dupa o pastila.
Va fi bine :)
0
16-01-2021, ora 19:22
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Așa cum v-a spus și colega mea, e nevoie să faceți investigații la medic, pentru că tot luând pastile fără să știți exact ce aveți nu faceți decât să se cronicizeze și mai târziu vă veți trata mai greu.
0
17-01-2021, ora 14:00
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua

Din textul tau subânteleg ca sursa ta de informare sunt grupurile de discutii care reinventeaza anatomia, fiziologia si sexologia umana.

Eu iti recomand sa te informezi din surse verificate, profesioniste, de la specialisti.

Chestia asta este o enormitate si ma mir cine si de unde scoate asa ceva: ”M-am informat pe internet și am văzut ca o cauza ar fi lichidul preejaculator (seminal) când este excitat un băiat. Prietenul meu zice ca nu are astfel de lichid”
Adaugă un comentariu / răspuns

22-02-2021, ora 10:20
Publicitate ROmedic
Administrator forum
TBIPay
Aveţi adesesa pacienți care amână tratamentul deoarece nu își permit costul serviciilor medicale?
Oferiți pacienților opțiunea de a avea grijă de sănătatea și frumusețea lor ACUM și de a gestiona plata MAI TÂRZIU prin TBIPay. Deveniți partener TBI și beneficiați de soluții inovatoare pentru cabinet/clinică.
Detalii aici  >
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Un simplu simplu obicei ar putea ajuta la evitarea infecțiilor urinare
  • Antibioticele are putea fi soluția pentru ameliorarea durerilor cronice ale vezicii urinare (Studiu)
  • De ce ibuprofenul nu este indicat în tratamentul infecțiilor urinare la femei?
  • Semne și simptome de infecție urinară pe care trebuie să le recunoști
  • De ce fac atât de des infecții urinare?
  • Este sucul de merișoare eficient în infecțiile urinare? Ce spun studiile
  • Cele mai bune metode de a preveni infecțiile urinare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.