interpretare analize medicale

16-04-2009
soad_93
Nu este medic/terapeut
soad_93
Buna ziua.As dori si eu va rog o interpretare a analizelor medicale pe care mi lea sugerat un medic dermatolog avand si o acnee severa tratata cu sotret 10 : albumine val: 47.8 valori normale 52-68 ; alpha1 : 3 valori normale 1.5 -4.5 ; alpha2 :13.6 valori normale : 6.5-13.5; beta : 13, 1 valori normale : 8-15. gamma 22.5 valori normale 10.5-20.5. As dori sa stiu ce este in neregula cu organismul meu deoarece am observat ca 2 din ele nu sunt normale si un posibil tratament sau regim daca se poate.Multumesc !
4 comentarii
0
16-04-2009, ora 14:56
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Buna ziua!

Din cauza administrarii isotretinoinului, v-a fost afectat mai mult sau mai putin ficatul. Ar trebui sa luati un supliment alimentar pentru protejarea acestuia, cum ar fi: Silimarina, Anghinare, Liver Aid, Liv 52 etc.
Va rog sa nu ezitati sa folositi macar unul dintre aceste produse, este absolut necesar. Tratamentul cu Sotret (isotretinoin), este foarte agresiv cu ficatul, stomacul, sistemul osos si chiar si cu creierul (de fapt cu toate organele)...sincer, eu va recomand sa va ganditi bine daca sa continuati sau nu tratamentul...exista si tratamente mai bune si care se aplica topic, nu trebuie ingerate!

Numai Bine!
0
17-04-2009, ora 08:40
LORED
Nu este medic/terapeut
LORED
BUNA ZIUA!

AS DORI SA STIU SI EU INTERPRETAREA UNOR ANALIZE PE CARE SI LE-A FACUT SOTUL MEU.

TGO - 48
0
17-04-2009, ora 08:46
LORED
Nu este medic/terapeut
LORED
BUNA ZIUA!

AS DORI SA STIU SI EU INTERPRETAREA UNOR ANALIZE PE CARE SI LE-A FACUT SOTUL MEU.

TGO - 48, (VALOARE NORMALA MAI MICA DE 40 U/L)
TGP- 112, (VALOARE NORMALA MAI MICA DE 41 U/L)
COLESTEROL TOTAL- 204, (VALOARE NORMALA MAI MICA DE 200mg/dl)

AS DORI TARE MULT SA AFLU CE INSEAMNA? ARE CUMVA HAPATITA? VA ROG MULT SA MA AJUTATI CU UN RASPUNS.


VA MULTUMESC ANTICIPAT SI VA UREZ O ZI CAT MAI BUNA!
0
17-04-2009, ora 23:18
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Buna seara!

Nu va poate da nimeni pe acest site, un diagnostic 100% sigur...sotul dvs trebuie consultat de un medic internist (cel putin), care sa-i analizeze tegumentele, sa vada daca este prezent icterul etc., asta pentru a confima sau infirma o posibila hepatita, plus alte analize etc.
Oricum, cert este ca sotul dvs. are o problema hepatica. Transaminazele pot creste si din cauza consumului de alcool, supraalimentatiei, calculilor biliari etc.

Va rog sa mergeti la medic pt un consult in urma caruia cu siguranta veti primi un tratament corespunzator si, s-ar putea ca sa primeasca si un regim alimentar, depinde de cum considera de cuviinta medicul la care va veti prezenta, nu neglijati...ficatul nu doare, indura cat poate, dar delasarea poate sa-l duca in stadiul in care sa se si "planga", apeland la diverse simptome, printre care si un fel de jena abdominala!

Numai Bine si multa sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.