laringita?!

18-08-2009
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
M-am trezit intr-o dimineata(aprox 2-3 zile) racit, cu febra. Am stat in pat am baut ceaiuri am luat paracetamol si am inceput sa ma simt mai bine. Cand credeam ca am scapat, urmatoarea zi a inceput sa ma doara gatul. Am observat ca am 2 pungulite de puroi. Cum doctorul este in vacanta m-am dus la farmacie si mi s-a recomandat BIOPAROX. Am luat de 3 ori, dar spre seara am inceput sa raman fara voce. Dimineata m-am trezit ca nu pot sa vorbesc aproape deloc numai in soapta, durerile de gat au incetat. Ce pot sa fac in continuare? Pierderea vocii se poate datora din cauza unui efect secundar al medicamentului BIPOAROX?(se pulverizeaza in gat)
14 comentarii
0
18-08-2009, ora 16:41
marylena
Nu este medic/terapeut
marylena
klacid-este foarte bun-copilului meu ii dau suspensie -exista si capsule
0
18-08-2009, ora 16:47
marylena
Nu este medic/terapeut
marylena
am candida dupa primul ovul de lomexin mi-a venit ciclu si nu este perioada, este normal?
0
18-08-2009, ora 16:59
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Inca o dovada ca medicamentele nu folosesc la nimic decat la efecte secundare.
Bipoarox contine Fusafungine care are formula C29H51N2O8 si este o toxina produsa
de patogenul fungoid "Fusarium lateritium". cele mai puternice toxine sunt produse de astfel de patogeni si vandute ca "antibiotice"

Mai toate antibioticele sunt facut din secretiile toxice produse se astfel de spori toxici

Aceasta formula este toxica si asemanatoare cu cea de la alcaloizi si alte toxine puternice.
Nu-i de mirare ca ati ramas fara voce !

Mucegaiul de pe pereti contine toxine similare de la care se produc o multime de boli si de care lumea fuge cat poate de repede pentru a se duce apoi la farmacie de unde cumpara toxine similare pe care si le toarna direct in trup.

Incercati sa antidotati efectul acestei toxine cu remediile homeopate "Nux vomica CH30" de la o farmacie homeopata sau cu "Argentum nitricum CH30" care este chiar remediul homeopat pt. pierderea vocii.
Un remediu costa 6 lei si cateva granule supte ar putea ajunge pt. un astfel de efect.

Puteti trata pungulitele cu puroi si restul mai bine la un medic homeopat de la care nu o primiti astfel de efecte nedorite.
0
18-08-2009, ora 17:23
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
Deci, sincer, tocmai la asta m-am gandit inainte sa-mi scrieti dvs. Pierderea de voce a aparut doar de cand iau acest medicament. Deci dupa cum spuneam, m-am trezit cu puroi in gat, am mers la farmacie, mi-a prescris acest medicament. L-am luat, dupa prima folosire am inceput sa raman fara voce, dar nu m-am gandit ca el este cauza. Dupa a2a folosire deja s-a mai agravat, puteam vorbi tot mai greu. Dimineata asta m-am trezit prima oara la ora 8 si am putut vorbi mai bine. Cum am vazut ca nu ma mai doare nici gatul asa tare am zis sa mai dau odata cu spray-ul respectiv. Am adormit iarasi pana la ora 12. Cand m-am trezit nu mai aveam voce deloc. Il tot arunc.
0
18-08-2009, ora 21:21
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Da, Bioparoxul este de vina. Cumpara-ti VOSEPTOL si suge cate 2 comprimate la 2 ore timp de 3 zile si bea si 3 cani/zi de ceai de nalba., tot 3 zile. NU ai voie sa vb deloc, fa pauza vocala totala minim 3 zile, pt ca daca vb risti sa-ti iriti corzile vocale foarte rau si sa-ti autodetermini tulburari vocale, gen disfonie!


Multa sanatate!



Cu deosebit de multa placere si deferenta,
N I C K;)


-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
18-08-2009, ora 22:30
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
dar totusi, cum are voie un asa medicament sa fie pe piata?!
0
18-08-2009, ora 22:47
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Ufffffffff, asa este, dar nu la toti se manifesta aceasta reactie adversa. Sunt multe medicamente care NU ar trebui sa existe pe piata, si totusi...


Cu deosebit de multa placere si deferenta,
N I C K;)


-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
19-08-2009, ora 00:15
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Monlord: din pacate toate medicamentele sunt toxice. Dar pana se prinde lumea de asta multa apa va mai curge pe Dunare.
Ti-am zis ce sa faci ca sa anulezi efectul acelui medicament... ceva mai eficace si mai ieftin decat ce ti-am zis nu vei gasi. In acest timp s-ar putea ca infectia initiala sa avanseze... si te vei trezi poate deodata cu probleme si mai mari, caci toxina care ti-a luat vocea va face infectia si mai virulenta si infectia NU s-a dus inca ! Daca te ia din nou gatul mai tarziu du-te la un medic homeopat, de la el cel putin nu primesti medicamente toxice si ai sansa de vindecare destul de mare.
Bea mult ceai de galbenele care detoxifiaza ficatul, dar Nux vomica homeopata este MULT mai efectiva.
0
19-08-2009, ora 00:16
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Iar Argentum nitricum iti va reda cu mare probabilitate din nou vocea in cateva ore.
0
19-08-2009, ora 00:23
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
O sa vad cum evolueaza. Deocamdata nu mai vreau sa iau nici un medicament, nimic in afara de ceai cald si miere de albine. Asta cred ca trebuia sa fac numai de la inceput. De obicei asa faceam si totul revenea la normal doar ca dura mai mult. Am apelat la medicamente ca sa urgentez vindecarea deoarece aveam de mers la o zi de nastere vineri.
0
19-08-2009, ora 00:24
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
Va multumesc pentru raspunsuri.
0
19-08-2009, ora 00:46
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
In regula, dar remediile homeopate nu sunt "medicamente"... actioneaza pe un principiu natural.
Eus sunt su sigrunata ultimul om de aici care ar lua sau ar recomanda un medicament, fie chiar si o aspirina !
0
19-08-2009, ora 13:59
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Aceasta "calitate" a ta de a nu recomanda niciun medicament, deja este celebra pe Romedic! ;))


Cu deosebit de multa placere si deferenta,
Mister NICK;)


-

-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
19-08-2009, ora 14:42
m0onlord
Nu este medic/terapeut
m0onlord
offtopic :))
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.