Lipsa erectie sau erectie slaba | Forumul Medical ROmedic

Lipsa erectie sau erectie slaba

13-01-2022
Ciprian81
Nu este medic/terapeut
Ciprian81
Buna Am 42 ani 1, 72 si 85 kg am o problema inaintea actului sexual cu sotia mea nu am erectie sau erectie slaba spre ex daca se intampla sa o ating imi vine pofta de sex pot sa duc la capat actul sexual dar cand stiu ca de ex urmeaza pe seara dupa ora 20 dupa ce doarme copilul trebuie sa facem imi sta mintea tot timpul acolo imi doresc ma simt excitat 3 ore de ex si cand vine momentul nu pot sa am erectie sau o ridic si dureaza un min sau doua.Va rog daca ati trecut prin asa ceva sami spuneti sa pot sami refac viata sexuala.Va multumesc
4 comentarii
0
13-01-2022, ora 19:38
tassevasi
Nu este medic/terapeut
tassevasi
Mergeti la un urolog si povestiti aceasta situatie, sunt medicamente care intirzie ejacularea, faceti si un control ecografic prostata.
0
14-01-2022, ora 08:40
Ciprian81
Nu este medic/terapeut
Ciprian81
Erectie slaba sau deloc, sa ma fac mai bine inteles daca ma masturbez am erectie si dureaza si 15 min daca vreau dar cand vreau sa o fac cu sotia mea nu se scoala sau o scol fortat si dureaza erectia numai 1 min.Ce as putea sa fac poate am un blocaj cum as putea sa ma repar.Multumesc.Am uitat sa precizez ca mi sa intamplat acum 6 luni prima data si de atunci parca am o teama asa cand stiu ca urmeaza sa facem sex
0
14-01-2022, ora 20:17
tassevasi
Nu este medic/terapeut
tassevasi
Singur nu te "repari" fara ajutor din partea unui medic cu competente psihosexuale.
0
17-01-2022, ora 10:42
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua

Este nevoie de mai multe informatii pentru stabilirea unui diagnostic corect.