Ma poate ajuta cineva cu un raspuns..va rog

01-11-2012
maria 34
Nu este medic/terapeut
maria 34
Buna ziua.
Am urmat un tratament cu interferon.
Am o luna de cand l-am terminat.
Pe timplul tratamentului am facut candida, cu ce pot scapa de ea.
Am facut spalaturi cu pelin, bicarbonat de sodiu, acum am luat si acid boric..
Se poate face si de la prezervativ asa ceva?
4 comentarii
0
01-11-2012, ora 11:44
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Candidoza vaginala ai facut? Nu ai specificat unde este localizata.
Oricum poti lua Flucovim 150 o pastila azi si una peste 7 zile indiferent de localizarea candidozei. Pentru interior te poti spala in vagin cu tantum rosa cu irigatorul ( o data pe zi seara timp de 3 zile ) iar la exterior aplici unguent Triderm. Daca reapare repeti tratamentul insa iti garantez ca in doua zile scapi de candidoza daca faci ce ti-am spus.
0
01-11-2012, ora 13:33
maria 34
Nu este medic/terapeut
maria 34
candidoza vaginala, multumesc pentru raspuns..
0
03-11-2012, ora 12:20
dr carlogogorita
Identitate neconfirmată
dr carlogogorita
Draga mea, daca ai facut interferon este, cred impotriva virusului C. De ce nu vorbesti cu medicul curant? Tratament nu se administreaza pe forum, este prea riscant.
0
05-11-2012, ora 16:33
maria 34
Nu este medic/terapeut
maria 34
Am facut impotriva virusilor b si d...O sa merg la medic ca mi sa dereglat si menstruatia, sigur de la interferon este si afte in gura.Of este tare greu sa fi bolnav..
Oricum multumesc d-na dr. si tie otilia.
O zi frumoasa..
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.