maini rosii cu pete albe

06-10-2009
feriwt
Nu este medic/terapeut
feriwt
cam de o saptamana am observat ca la ambele maini de la incheietura in jos mi se inrosesc excesiv mainile devin foarte rosii si apar puncte albe pe ele, interesant ca la schimbarea pozitiei mainii culoarea revine la normal sau daca frec mana cu cealanta cand e rosie culoarea revine la normal, am crezut prima data ca poate fi de la gabapentin deoarece am terminat tratamentul cu el, dar nimeni nu a stiut sa imi spuna de ce, de exemplu daca mana mea atarna cand merg pe strada mi se inroseste instant si apar petele albe, daca de exemplu mananc sau scriu pe computer ele nu sunt rosii, va rog ajutati-ma cu un sfat
11 comentarii
0
07-10-2009, ora 08:35
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Pentru ce ai primit gabapentin ? Se da pt. convulsi si epilepsie in general.
De la medicamente apar INTOTDEAUNA tot felul de probleme ulterioare in mod obligat caci efectele secundare sunt sigure si descrise pe hartia insotitoare. Medicamentele chimice sunt facute EXCLUSIV din toxine chimice (otravruri)..nu va asteptati la efecte pozitive de la ele. Substantele sunt descrise iar efectele toxice sunt mereu prezente pe hartia insotitoare si aceste efecte nici macar nu sunt complete, lista lor adevarata este mut mai lunga si la fiecar om efectele secundare se manifesta altfel.

Ce ai acum este cu siguranta de la medicament si acum trebuie sa ii elimini efectul.
Trebuie sa folosesti anumite remedii homeopate pt. asta si remedii naturiste si poate sa consulti un medic homeopat. Iti pot numi cateva remedii homeopate care scot efectul acestui medicament.
Bea zilnic ceai de galbenele deocamdata.

Gabapentin produce dupa hartia insotitoare:
Oboseala, ameteli, dureri de cap, rau, voma, ingrasare, nervozitate, somnolenta, ataxie, tremuratulochilor, parstezie, anorexie, firca, depresiune, halucinatii, dereglari ale gandirii, dusmanie, pirederea memoriei si pierderea identitatii, Otite, infectii in caile repsiratorii.

Ai avut deci noroc ca ai primit numai niste maini inrosite de la el, pt. ca efectul lui este exclsuiv toxic, face numai rau si nu vindeca asbolut nimic.
Nici macar nu se cunoaste mecanismul dupa care actioneaza !!!
Deci ti s-a dat ceva toxic de la care ai urmari. Nu mai lua medicamente de la medici, risti sate imbolnavesti grav de la ele. Cu atat mai mult cu cat ei mai multe in acelasi timp.

Consulta un medica homeopat sau naturist mai degraba pt. problemele pe care le ai, fie ele de orice fel. Medicina alopata de baga in spital.
0
07-10-2009, ora 21:04
feriwt
Nu este medic/terapeut
feriwt
multumesc pentru raspuns, pai sa incep cu inceputul, mi sa dat gabapentin deoarece acuzam dureri de picioare, medici din marea vritanie au considerat ca as putea avea probleme cu spatele, si uite asa dupa o lunga poveste am ajuns la gabapentin, am inceput cu 1 pe zi si am urcat pana la 6 pe zi 1 doza = 300mgam stat la 6 pe zi vreo luna si inca o luna le-am tot scurtat pana le-am terminat de tot acum 5 zile, iar de vreo saptamana sa zicem am observat ca mi se inrosesc crunt mainile, cu pete albe, ceeace ma ingrozit, am mers la medic iar el mi-a zis ca mainile mele sunt perfecte.ceeace m-a scos din sarite, un sistem medical mai rau ca oriunde in 7 luni nu au fost in stare sa imi spuna ce am, ca sa primesti un diagnostic ca lumea trebuie sa mergi la particular ceeace eu nu imi permit deoarece au niste taxe enorme, iar medicul de familie la ei te tot suteaza acasa (sa nu cheltuie din plafon cu tine ca roman) si uite cum suferi, durerile de picioare tot le am de obicei la 20 de minute de mers apar, iar cum fac o pauza de mers si ma asez pe scaun 5 minute pot merge iar fara dureri o vreme, iar roseala mainilor pot spune ca acum 1 saptamana am observato. va rog sa imi raspundeti
0
07-10-2009, ora 21:32
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Ce puteti face este sa luati de la o farmacie homeopata Nux Vomica CH30 si Sulfur CH30
Si sa luati din fiecare cate o granula zilnic, dar alternant. O zi Nux vomica (seara) si ziua urmatoare Sulfur pt. 6-8 zile si in felul acesta va puteti detoxifia corpul de pe urma medicamentelor.
Rosata poate dispare poate asa de la sine. Granulele se sug. Un tub costa numai 6 lei.
Le gasiti la farmacii homeopate. Am pus aici o lista.
Ca sa va vindecati picioarele mergeti la un medic homeopat, costa bani dar aveti sansa de vindecare si nu de toxifiere.
0
08-10-2009, ora 01:49
feriwt
Nu este medic/terapeut
feriwt
multumesc pentru mesaj, problema este ca nu sunt in romania iar aici habar nu am unde sa ma duc... sa incerc ce mi-ati recomandat.. -, credeti ca roseata mainilor este de la gabapentin si nu are deaface cu circulatia? multumesc si astept raspuns
0
16-12-2009, ora 22:58
black_angel29
Nu este medic/terapeut
black_angel29
de mai multa vreme am mainile rosii.asta doar la frig dar uneori si la caldura dar mai mult la frig.si cand sunt la frig mi se umfla degetele...ce ar trebui sa fac ?
0
17-12-2009, ora 20:44
dr.emanuel
Nu este medic/terapeut
dr.emanuel
pentru black_angel29
s-ar putea sa fie vorba de un sindrom raynaud. aici trebuie sa fiu de acord cu scarface. un tratament homeopat te-ar putea ajuta si pe tine deoarece tratamente allopate nu prea exista. deasemenea te-ar ajuta sa faci curenti diadinamici la maini si paravertebral toracal la nivelul T5-T8 (astea se fac la fizioterapie).EXCLUS terapii cu caldura local!
0
18-12-2009, ora 13:16
black_angel29
Nu este medic/terapeut
black_angel29
multumesc pt raspuns..s-ar putea sa fie vorba despre sindromul raynaud..am citit despre el si cam aceleasi simptome le am si eu
0
25-04-2010, ora 17:11
annaderol
Nu este medic/terapeut
annaderol
Buna ziua,

feriwt exact cum ai descris i se intampla si mamei mele.Cand sta cu mainile in jos ii apar aceste pete albe care dispar daca isi freaca mainile sau daca schimba pozitia lor.As dori sa stiu daca ti-ai rezolvat problema. In ceea ce priveste durerile de picioare stiu ca se da pentru asta gabapentin si nu numai. Se fac cure alternativ cu milgamma 6 /zi timp de 3 luni si alte 3 luni cu thiogamma 600 mg1/zi.
Mamei mele care tot avea dureri de picioare, spate, cu mainile e o problema mai veche, i-a ajutat foarte mult dupa ce a luat thiogamma. Intai a luat milgamma dar nu a simtit un efect insa dupa prima pastila de thiogamma durerea a cedat. Acum merge, nu i se umfla picioarele, nu mai are nevoie de antiinflamatoare, la maini a ramas la fel.
Thiogamma este un acid din organismul nostru, poti incerca fara sa-ti fie frica ! Nu -ti va strica.
Sanatate !
0
01-02-2012, ora 23:15
Bobry
Nu este medic/terapeut
Bobry
Nu cred ca sunt de la alta medicatie...Exact asta am si eu imi apare din cand in cand pe parcursul unei zile...dar ele nu sunt defapt pete albe.asa par roseata aia e problema.face-ti o proba atinge-ti cu varful degetelor spatele palmii si o sa vede-ti cum local se retrage roseata ramanand culoarea normala analizati cu ochiul atent...petele albe sunt defapt culoarea pielii...dupa ce masez sau ridic mainile...dispar...am 35 ani si de vreo 10 ani le am.eu am observat ca atunci cand sunt stresat se accentueaza si mai ales dupa o seara de alcool.acum cu alcoolul am terminat de 6 luni ele tot apar...probabil sunt de la o circulatie mai proasta, sedentarism...in fine sunt cea mai mica problema care o am:)Sanatate
0
16-02-2012, ora 00:31
razvyslick
Nu este medic/terapeut
razvyslick
Salut! Am si eu o problema l-am ajutat pe bunicul sa repare ceva la un motor si ca sa mi se ia vaselina de pe maini m-am spalat cu detergent si am mainile rosii de la el ma poate ajuta si pe mine cineva cu o solutie? un unguent o crema ceva
0
10-02-2018, ora 23:11
Karlosa
Nu este medic/terapeut
Karlosa
Buna ziua! Am si eu o problema cu aceleasi pete albe, de fiecare data dupa ce ma incordez imi apar pete albe pe maini( de la incheieturi in sus ) si nu inteleg de ce, daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunascator, multumesc frumos !!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.