Mancarime a pielii

01-08-2018
narcis3001
Nu este medic/terapeut
narcis3001
Buna ziua, ma confrunt de vreo 2 sapt cu o mancarime a pielii in special pe piep, umeri si spate. Am.fost diagnosticat in urma cu aprox 2 luni..2 luni jumatate, in urma cu boala Basedow si de atunci urmez un tratament cu Thyrozol 20 mg/ zi. In urma acestei bloi am avut probleme si cu tensiunea( secundara din cauza tiroidei) si iau Enalapril 10 mg / zi, Metroprolol 50 mg/ zi si Omacor de 1000mg de 2/ zi. Va rog daca stie cineva de ce au aparut aceste mancarimi ale.pieli si m ar putea ajuta. Multumesc!
2 comentarii
0
09-08-2018, ora 14:22
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua,
Pentru stabilirea diagnosticului si tratament este necesar un examen clinic.
O zi buna,
Dr Claudia Artenie
medic primar dermatolog
0
17-12-2018, ora 13:35
Cristina Florea
Nu este medic/terapeut
Cristina Florea
Buna,
Si eu am de cateva saptamani niste pete albe. la inceput au aparut pe maine in jurul coatelor ca niste piscaturi de tantari care s-au marit, cu mancarime. acum imi apar pete albe pe maini, fata si picioare. cand apar simt ca niste intepaturi. pe gat in jurul tiroidei imi apar pete rosii care ma mananca, dar ma si ustura in acelasi timp. eu iau 30 mg thyrozol/zi. la ultimele analize indicatorii au iesit bine: TSH, T3, T4, FT3 SI FT4. anticoprii au scazut, dar tot mai sunt. inca nu am ajuns la doctor sa imi scada doza de thyrozol. vroiam sa stiu daca de la el poate fi aceasta reactie alergica.
multumesc,
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.