Mi-au iesit bubite in zona genitala si axila

24-05-2007
gogosica
Nu este medic/terapeut
gogosica
pentru midorin42

va multumesc ca mi-ati raspuns, dar nu asta e problema mea, ati inteles gresit nu dupa ureche mi-a esit bubite sub brat adica subtioara si in zona bichinilor. Am fost la dermatolog si mi-a scris ca tratament "travocort", dar nu mi-a ajutat nimic, va rog frumos dati-mi un sfat, multumesc mult
7 comentarii
0
25-05-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cred ca cea care n-a inteles sunteti dvs.: tratament "dupa ureche" nu inseamna ca bubitele dvs sunt dupa ureche, ci inseamna ca ati facut un tratament "din auzite" adica dupa sfatul diversilor binevoitori. Daca ati fost totusi la specialist si el v-a recomandat Travocort, fara niciun efect, normal era sa mergeti la un control si sa-i aratati efectul tratatmentului precris. Mie imi este foarte greu sa va pun un diagnostic fara sa va fi examinat, cu atat mai mult cu cat un specialist nu v-a putut fi de ajutor. Incercati sa ajungeti la alt specialist!
0
28-05-2007, ora 00:00
gogosica
Nu este medic/terapeut
gogosica
Va multumesc pentru raspuns si cred ca am uitat lucrul cel mai principal sa scriu aici, diagnoza medicului care ma consultat, "Tinea a corpului" a zis ca e de la stres. Pote imi dati dvs un sfat cu ce se trateaza, deoarece Travocortul nu mia ajutat.
0
28-05-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
In primul rand Tinea corporis nu se face "de la stres". Tinea insemna "ciuperca", asta insemnand ca s-a insamantat de undeva. Daca tratamentul cu Travocort nu a dat rezultate inseamna ca a fost pus gresit diagnosticul. Concluzia este aceeasi: incercati sa ajungeti la alt specialist!
0
24-03-2010, ora 19:56
Lena91
Nu este medic/terapeut
Lena91
salut.am si eu o asemenea yntrebare, m-am adresat de zeci de ori medicilor dermatologi dar asa si nu m-au ajutat nici unul, nicidecum nu pot scapa de acesta ciuperca de subtiori..si as dori un sfat daca ati fi atyt de amabili sa mi-l dati..m-am adresat si medicilor de peste hotare(am trecut un control la Italia)si de asemenea zero!Domnule Dorin Mihalache rog sa ma ajutati, nu mai stiu ce sa mai fac..cu ce ma putetsi sfatui?
0
29-03-2010, ora 18:02
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
"Ciuperca" dvs poate fi o dermatita de contact la deodorante.
Incercati sa folositi numai deodorante gel si aplicati de 2 ori pe zi, dimineata si seara, Advantan crema.
0
29-03-2010, ora 22:47
Lena91
Nu este medic/terapeut
Lena91
multumesc mult pentru sfat, dar as vrea sa va spun ca am yncercat sa nu folosesc deodorante(o luna)si in acelasi timp si o crema si in plus un sprey..si nu ma gindesc ca ar fi provocata de deodorant..in orice caz am sa incerc sa fac aceasta cura de tratament, cu Advantan crema:)
0
29-03-2010, ora 22:48
Lena91
Nu este medic/terapeut
Lena91
inca o data multumesc pentru raspus, si ca nu m-ati ignorat :)
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Multe bubițe pe pielea copilului. Ce ar putea fi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.