Mucoasă in gat

29-08-2018
Andrutheo29
Nu este medic/terapeut
Andrutheo29
Acum 2 luni am fost depistată cu stafilococ in gat si am urmat ca tratament injectii( gentamicina) si fleraday(levofloxacina). De cand am terminat tratamentul, aproape zilnic observ cum pe gat se scurge o mucoasa alb-galbuie in special dimineata. Nu am nasul infundat si nici dureri de cap, in schimb mai simt o mica jena la înghițire. Ce as putea sa fac?
1 comentarii
1
29-08-2018, ora 12:40
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
consult la gastrologie
am mai explicat pe forum
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce îmi dreg vocea întruna?
  • Flegma în gât - ce este și de ce apare?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.