Ochi supra solicitati

18-09-2009
Viktorik
Nu este medic/terapeut
Viktorik
Buna ziua, multumesc tuturor ce participa la forum, in special medicilor. Imi petrec foarte mult timp la masa pentru desen - pina la 18 ore in unele zile dar si in fata calculatorului. Intr-un an am castigat un (- 0.5 )la ochiul sting.
Mai mult privesc aproape deoarece proiectez case manual.Sunt student la fac. de arhitectura.
As vrea sa stiu ce lampa (halogen, incandescent, fluorescent...) e сea mai buna pentru ochi?.
Se merita sau nu de purtat ochelari la asa deviere a vederei?
Ce sa fac daca ochii obosesc dar eu nu am de ales si am de a-i folosi mai departe, sunt ceva preparate pentru o prfilaxie?

Multumesc.
5 comentarii
0
18-09-2009, ora 22:02
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Vitavision de la Walmark conform prospectului aferent, administrat profilactic + lampă tip halogen + consult oftalmologic + gândire pozitivă!

Cu deosebit de multă plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU (DUMNEZEU = α şi Ω, Începutul şi Sfârşitul,
Făcătorul cerului şi al pământului, al tuturor celor văzute şi nevăzute!) |
→ Nădejdea mea este Tatăl, Scăparea mea este Fiul, iar Acoperământul meu
este Duhul Sfânt, Treime Sfântă, Slavă Ţie! ←

«Oamenii sunt adesea neînţelegători, iraţionali şi egoişti...
Iartă-i, oricum!
Dacă eşti bun, oamenii te pot acuza de egoism şi intenţii ascunse...
Fii bun, oricum!
Dacă ai succes poţi câstiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi...
Caută succesul, oricum!
Dacă eşti cinstit şi sincer, oamenii te pot înşela...
Fii cinstit şi sincer, oricum!
Ceea ce construieşti în ani, alţii pot dărâma într-o zi...
Construieşte, oricum!
Dacă găseşti liniştea şi fericirea, oamenii pot fi geloşi...
Fii fericit, oricum!
Binele pe care îl faci azi, oamenii îl vor uita mâine...
Fă bine, oricum!