pancreatita necrotica hemoragica

04-06-2010
sararu diana
Nu este medic/terapeut
sararu diana
Va rog ajutati-ma..tatal meu a fost operat acum trei saptamani de pancreatita necrotica hemoragica, si-a revenit dupa operatie oarecum, este in curs de vindecare...a fost externat insa, desi numai de o zi este acasa are dureri violente in zona abdomenului,..nu poate spune decat ca simte ca nu il doare in zona operatiei, ca il inteapa cand respira si cand isi schimba pozitia..ca il doare cand mai sus cand mai jos...ar trebui internat din nou?poate fi din cauza drumului ca a stat timp de aproximativ 2 ore in fund in masina?sunt studenta la medicina dar in anii mici..va rog ajutati-ma ca poate candva va pot fi si eu de ajutor.Multumesc anticipat!
2 comentarii
0
06-06-2010, ora 18:38
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu are tratament pentru acasa ? Poate fi si ca urmare a transportului incomod.E nevoie de rabdare.si obligatoriu respectat regimul alimentar, fara grasimi si fara alcool. Daca nu are nici un fel de terapie si are dureri mari poti merge sa vorbesti cu chirurgul care l-a operat.
0
07-06-2010, ora 00:20
sararu diana
Nu este medic/terapeut
sararu diana
Buna seara d-na dr...va multumesc foarte mult pentru rasp!A avut tratament pe perioada internarii...cu doua zile innainte sa il dea acasa i-a fost sistata orice forma de tratament..acasa ii luam temperatura, tensiunea si sunt in valori normale..insa are junghiuri si febra la coapse, gambe desi nu a mers distante mari..inca ceva..nu stiu daca are voie sa manance sarat..branza si lapte nedegresat..nici nu are pofta de mancare..ar fi bine sa ii dam vitamine?Dumnezeu sa aiba grija de dvs..
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie