Pentru un chist hemoragic mi s-au prescris anticonceptionale

20-03-2015
lorenavasile
Nu este medic/terapeut
lorenavasile
Buna ziua!Pentru un chist hemoragic mi s-au prescris anticonceptionale microgynon dar de 4 zile( dupa perioada normala de menstruatie pe care o aveam inainte )am sangerari din cand in cand in cantitate mica.sunt normale aceste sangerari in urma anticonceptionalelor?
1 comentarii
0
03-06-2015, ora 14:42
Mihaelaa0107
Nu este medic/terapeut
Mihaelaa0107
Buna, am si eu o problema. Am inceput sa iau ac mercilon..dupa a 8 a pastiluta am inceput sa am o scurgere rozalie, m-am speriat si le am intrerupt de tot iar de atunci am o scurgere ca si cum mi-ar fi venit menstruatia. E normal asa ceva ?
Adaugă un comentariu / răspuns

22-02-2021, ora 09:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 38 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!   >
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.