Pete mici rosii pe piele

04-09-2016
taupe
Nu este medic/terapeut
taupe
De aproximativ 6 luni am observat prezenta unor pete rosiatice, de dimensiuni foarte mici, de tipul unor sangerari subcutanate, din cate am citit pe internet par a fi petesii. Am impresia ca mereu descopar unele noi, in general pe brate si picioare. Sunt semnele unor probleme serioase? Ce ar trebui sa fac in aceste conditii?
Multumesc!
5 comentarii
1
05-09-2016, ora 06:50
Dr. Rosu Corina Mariana
Nefrologie, Bacau
Dr. Rosu Corina Mariana
Este obligatoriu sa mergeti la medic, este posibil sa aveti o purpura, care poate avea numeroase cauze.Trebuie facute investigatii de laborator, pe care medicul de familie sau medicul internist le prescrie in functie de ce probleme de sanatate mai aveti si de examenul clinic
0
05-09-2016, ora 12:47
taupe
Nu este medic/terapeut
taupe
Analizele de sange le-am facut in urma cu o luna, fara a exista modificari ale acestora, rezultatele sunt unele foarte bune.
0
05-09-2016, ora 13:17
taupe
Nu este medic/terapeut
taupe
Aceasta este o fotografie a punctelor despre care am nelamuriri:
http://i350.photobucket.com/albums/q438/taupe3/IMG_20160905_130053_zpsz413zxni.jpg
0
13-04-2019, ora 16:24
Ina86
Nu este medic/terapeut
Ina86
Buna seara! Sunt femeie, 32 de ani, 1, 70 si 70kg. Acum 2 ani am fost diagnosticata cu prolactinom si am inceput tratamentul cu dostinex 4 pastile pe saptamana. Avand alergie severa la gadolina, dupa 1 an mi s-a stopat tratamentul pt a urmari cum a evoluat prolactinomul. Dupa 4 luni am inceput sa am dureri groaznice in incheieturi pana in punctul de a nu ma putea atinge de nimic. In urma unei radiografii si a unui test dexa am fost diagnosticata cu osteopenie, la radiografie aparand osteofite multiple la ambele maini. Am repetat totodata prolactina care a iesit mai mult decat dubla fata de limita superioara. Am reluat tratamentul, insa doar jumatate de pastila de 2 ori pe saptamana. Cortisolu este f usor marit, acth normal. In luna februarie mi-a aparut o eruptie petesiala pe un picior, insotita de vanatai multiple pe laterala. Hemoleucograma completa a iesit buna, trombocitele si tot ce este legat de acestea fiind cat se poate de normale. La alergologie mi s-a spus ca este posibil sa fie un efect al dostinexului, si m-a indrumat catre chirurgie vasculara pt fragilitate capilara. La chirurgie vasculara, am fost diagnosticata cu insuficienta venoasa de gr 3 si urmez de o luna tratament cu detralex si vessel. Petesiile imi apar in continuare difuz pe corp, cate una la distanta mare de alta, 99% din timp insotite de mancarimi sau intepaturi unde urmeaza sa apara. Am dureri insuportabile la atingere pe linia tibiilor ( pe interiorul piciorului cum ar fi) si de obicei mi se invineteste locul unde ma doare cel mai rau. Durerea este mai intensa imediat sub genunchi si deasupra gleznelor, tot pe interiorul picioarelor. De asemenea ma doare sternul unde se uneste cu coastele sub sani. Va rog sa ma ajutati cu o parere! Cu stima, Irina M.
0
24-04-2019, ora 11:03
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
buna ziua,
Trebuie sa mergeti la un medic dermatolog pentru analize suplimentare ptr investigarea cauzei purpurei.
o zi buna,
dr Claudia Artenie
medic primar dermatolog
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.