Pete penis

03-10-2016
Boneshiver2
Nu este medic/terapeut
Boneshiver2
Buna ziua! Fie ca am contact sexual (protejat), fie ca ma masturbez, in ultima perioada au inceput sa imi apara niste pete rosii pe penis dupa ce ejaculez. Mentionez ca nu le simt absolut deloc, nu am nici cea mai mica durere, doar ca nu inteleg de ce apar aceste pete.

De obicei, dupa ce imi dau cu Advantan, imi trec, dar reapar imediat dupa ce ejaculez din nou (a doua sau a treia zi, din nou, fie ea masturbare sau contact sexual protejat)
Ar trebui sa ma ingrijorez sau sa merg la medic?

Am atasat un link cu poze:
https://www.dropbox.com/sh/fxkf68czsl843xn/AAAjfPqA681L982C8lz2_i1oa?dl=0
1 comentarii
0
05-10-2016, ora 14:56
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
mergi la medicul urolog pentru tratament
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.