Penis - pata rosiatica s-a transformat in cojirea completa a pielii de pe cap

27-08-2018
Dhjtdd
Nu este medic/terapeut
Dhjtdd
Buna ziua. Am si eu o intrebare. Am tinut un tratament cu augumentin 875mg si inainte de a lua ultima doza mi-a aparut pe penis o pata rosiatica nu ustura sau nu imi provoaca dureri am zis ca o las asa 1, 2 zile si cand am ajuns la servici azi dimineata am mers la baie sa urinez si m-am uitat sa vad cum se prezinta pata. Din pata s-a transformat in cojirea completa a pielii de pe capul penisului si putina mancarime. Astept un raspuns multumesc anticipat!
1 comentarii
0
08-02-2019, ora 09:43
Gabriel008
Nu este medic/terapeut
Gabriel008
Cum ai rezolvat problema ? Aceiași problemă o am și eu dar după 1-2 săptămâni după ce am terminat antibioticul...
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.