Balanita/cred

03-01-2017
Zodiak
Nu este medic/terapeut
Zodiak
Buna ziua ma confrunt cu aceasta boala de cateva luni bune poza aici https://s28.postimg.org/kpaqsh9l9/Screenshot_20170103_162839.png mai exact imi apar pete rosi ca un fel de erupti nu ma dor nu am.nici un disconfort folosesc canesten cu greu dispar dar raman cicatrici putin vizibile si dupa cv timp apar iar am loat si flucovim ma spal regulat nu mai stiu ce sa mai fac acum incerc o crema cu aloevera..cred ca mi ar trebui cv pt regenerarea tesutului...da recunosc nu am fost la nici un medic
6 comentarii
1
03-01-2017, ora 18:42
Dr. Adrian Barna
Medicina generala, Sibiu
Dr. Adrian Barna
Cred că e mai mult decât o simplă balanită. Ai face foarte bine să ceri o părere unui medic dermato-venerolog. Grijă mare, trebuie să faceți tratament și tu și partenera sau partenerele tale de sex, că dacă faci numai tu tratament și partenera/partenerele tale nu, atunci aveți de a face cu o infecție „ping-pong”, adică tu o dai ei (lor), tu faci tratament, dar la următorul act sexual te infectezi la loc.
De la ceva banal până la ceva serios, poate fi orice. Mergi la un medic specialist de urgență.
0
14-02-2017, ora 16:49
Zodiak
Nu este medic/terapeut
Zodiak
mai exact asa arata https://s32.postimg.org/tf9oho7v9/20170214_135212.jpg imi trecuse de tot sau asa sa parut igena a fost se este stricta dar..Nu sunt in tara se poate sa imi recomandati cv ? iar relati sexuale nu am mai avut de 4-5 lunii
1
19-02-2017, ora 19:45
Dr. Adrian Barna
Medicina generala, Sibiu
Dr. Adrian Barna
Posibil să aveți nevoie de antibiotice... Dacă nu sunteți în țară...e greu. Mergeți la un dermato-venerolog și vă prescrie tratamentul corect!
0
20-02-2017, ora 01:10
Zodiak
Nu este medic/terapeut
Zodiak
Multumesc Mult voii ajunge in tara !
0
14-03-2017, ora 15:15
Zodiak
Nu este medic/terapeut
Zodiak
Am fost la medic in UK.Mi-am facut test pentru Sifilis si HIV au esit negativ ! Mi-a zis ca am Candida balanitis ca este ceva normal iam spus ca apare si dispare la fel a spus ca e cv normal mi-a zis sa continui mereu sa ma dau cu Canesten si mi-a zis sa iau o singura data fluconazole ! Alta cheste acum limba mea este alba si cu bubite mici mi-a zis ca este cv normal mi-a mai facut un dest pt diabet a zis ca este oky..si va mai trimite o monstra la laborator ! Este oky sa tot reapara si sa ai usturimi la urinare plus limba alba ? am consultat 2 medici va rog un sfat ? Multumesc !
0
31-03-2017, ora 17:55
ad123
Nu este medic/terapeut
ad123
Buna!

Am mai mult pete rosii pe glandul penisului. Nu ma ustura, nu e umflat si nici nu ma mananca (momentan). Iritatia o am de aproximativ doua zile (1 zi si jumatate, mai concret) si am observat-o dupa ce am facut dus. Am folosit un gel de dus care era putin mai parfumat. E cumva balanita? Ce tratament e nevoie? Va las si doua poze, pentru un diagnostic mai bun. Va multumesc!
1. https://postimg.org/image/q5jzsf4vd/
2. https://postimg.org/image/71qoc2s15/
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.