Pete rosi pe maini si pe picioare

30-07-2009
LiviaDana
Nu este medic/terapeut
LiviaDana
Buna Ziua...
De cateva zile (4 zile) tot imi apar un fel de pete rosi. pe maini mai exact pe degete, partea superioara a palmei, pe laba piciorului mi-a aparut o linie un fel de pata rosie... numai ca aceea a fost un fel de besica !!!! imi mai apar besici pe maini... !!! Ma putety ajuta va rog frumos !!!!
De la ce poate fi ?? inaite cu 2 zile de aparitia lor lucram in propria gradina. poate fi de la plante? multumesc... Asi dori un raspuns daka se poate !!!
5 comentarii
0
31-07-2009, ora 15:51
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca ati facut o fitofotodermatoza, adica v-ati sensibilizat pielea cu sucuri de plante facand-o vulnerabila la ultraviolete. Mai exact, ati suferit niste arsuri solare pe zonele unde v-ati atins de sucul plantelor din gradina.
Aplicati Fucicort crema de 2 ori pe zi local, pana se vindeca leziunile. Vor ramane pe acel loc pete pigmentare.
0
31-07-2009, ora 23:06
LiviaDana
Nu este medic/terapeut
LiviaDana
Va Multumesc foarte foarte mult !!! Multumesc pentru raspunsul acordat !!!! Chiar nam styut ce sa mai fac Va multumesc
Petele pigmentate vor disparea in timp sau vor ramane. acolo ?? Scuzati dar nu prea am inteles Daca putety sa mi raspundeti la acesta intrebare Scuzati de deranj.Multumesc inca odata
0
03-08-2009, ora 21:42
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Petele pigmentare vor disparea in timp.
0
18-12-2010, ora 22:14
Brii
Nu este medic/terapeut
Brii
Buna seara.Mi-a aparut pe piciorul drept un fel de pata desi la inceputul aparitiei erau ca un fel de bubite la un loc care formau un cerc, in timp ma gadilau si le-am scarpinat, iar acum s-a facut pata in locul acelor bubite, iar marginea are o culoare la fel de rosie dar mai accentuata( conturata). Este aspra si mai am unele momente cand ma gadila si ma scarpin dar asta nu la fel de des ca inainte.Daca imi puteti da un raspuns va rog cu ce ar putea fi.Eu am mai avut 2 fete mici pe mana dreapta dar de alta natura, aveauu o culoare maro si tot asa ma gadilau, am fowst atunci la dermatolog si mi-a recomandat TRIDERM unguent.Mi-au trecut.Dar acum nu stiu ce poate sa fie aceasta noua pata.Astept un raspuns.Va multumesc.
0
26-12-2010, ora 18:08
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Incercati tot cu Triderm.
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.