Pete rosii

27-03-2016
Cristina'
Nu este medic/terapeut
Cristina'
Buna seara, de ceva vreme mi-au aparut niste pete rosii pe fata.Am fost la dermatolog, mi-a dat o apa micelara, demachiant, crema hidratanta si Advantan, toate de la farmacie pt tratarea alergiei.Dupa prima utilizare, a doua zi dimineata m-am trezit cu pete rosii pe aproape toata fata si nu inteleg de ce, toate produsele ce le-am folosit fiind pt alergie...ce as putea sa fac?multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Puncte sau pete roșii pe față - cauze și tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.