Pete rosii pe fata

18-10-2014
Aalicorina
Nu este medic/terapeut
Aalicorina
Buna! De vreo trei patru ani am niste pete micute dar numeroase pe fata ( doar pe obraji) care cred ca sunt rezultatul stoarcerii cosurilor cand eram mai mica.. Am fost la dermatolog si mi-a dat un tratament cu o crema locala Isotrexin si niste pastile care din pacate nu imi amintesc cum se numesc.. In timpul tratamentului mai disparusera dar dupa terminarea tratamentului au aparut din nou. Am mai incercat si alte creme si lotiuni dar fara rost.. Ce as putea face sa dispara? Chiar nu as vrea sa le am toata viata.. M am saturat sa trebuiasca mereu sa ma machez..
1 comentarii
0
20-10-2014, ora 11:44
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua,
Ar trebui sa mergeti la o consultatie la dermatolog. Petele pot fi de mai multe culori, cauze - nu pot sa va dau un tratament fara a le vedea.
O zi buna,
Dr claudia Artenie,
medic primar dermatolog
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.