Pete roșii pe penis

24-07-2016
Marian1984
Nu este medic/terapeut
Marian1984
Bună ziua. Acum câteva zile am avut sex cu prietena mea folosind prezervativ. Am avut și sex oral dar fără prezervativ. Mi-au apărut niște pete roșii pe capul penisului (am și mâncărimi) și testiculele sunt și ele roșii și gen uscate. Va rog ajutați-mă spunându-mi ce crema as putea folosi. Locuiesc în Anglia unde doctorii sunt niște incapabili credeți-mă. Va rog încă o data sa ma ajutați spunându-mi ce crema as putea folosi. Cineva mi-a zis sa folosesc betadine.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.