ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

pete rosii si mancarimi ale penisului

10-05-2012
breakpower
Nu este medic/terapeut
breakpower
In urma unui contact neprotejat( s-au rupt 2 prezervative) cu prietena mea, mi-au iesit dupa 3 zile cateva pete pe capul penisului care ma deranjeaza(mancarime). Atat, nimic mai mult, fara secretii sau pe piept, etc. Am cautat cam 10 ore un cabinet privat de urologie si pana la urma am gasit dar peste o zi pot sa fac o consultatie. E ceva grav?
5 comentarii
0
10-05-2012, ora 20:36
danacatalina
Nu este medic/terapeut
danacatalina
Nici macar nu trebuie sa mergi la urologie. Cauta un cabinet de dermato-venerice. Vezi ce ai si trimite-o si pe prietena ta la doctor!
0
11-05-2012, ora 08:08
breakpower
Nu este medic/terapeut
breakpower
M-am dat cu o crema aseara si azi dimineata aproape ca nu se mai cunosteau, pana diseara sau cel tarziu maine dimineata trec.(TRIDERM CREMA). Am vorbit cu un farmacist si mi-a zis ca daca nu am usturimi, scurgeri, dureri, probabil e o cuperca si ca sunt alergic la ceva anume. Sa mai merg la dermato? (mai bine ma duc la un centru sa imi ia cateva probe si sa-mi zica la ce sunt eu alergic)
0
11-05-2012, ora 08:18
danacatalina
Nu este medic/terapeut
danacatalina
Tu crezi ca testele alergologice se fac asa simplu? Sunt pacienti care incearca de ani de zile sa afle cauza alergiilor si nu reusesc.
Eu totusi insist: Mergi la medic!
0
17-05-2012, ora 15:52
brusco09
Nu este medic/terapeut
brusco09
in urma unui contact sexual cu o fata la cateva zile dupa miau aparut niste pete rosii capul penisului si le am de ceva timp...si mai si simt si o usturime dupa fiecare erctie.datim un sfat va rog sau ceva care sa ma ajute (nu am folosit prezervativ) va multumesc!
0
21-05-2012, ora 19:58
giulia1712
Nu este medic/terapeut
giulia1712
buna ziua!de ceva vreme sotului meu i-au aparut niste bubite pe penis rosii cu un lichid in ele care dupa ce se spargeau ramaneau doar ca niste pete rosii, fara durere sau mancarimi.a folosit advantan crema si iau disparut insa dupa ce am avut act sexual(cu prezervativ)iau aparut iara?ce ne sfatuiti?
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.