ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Piele alba arsa dupa utilizare podofilotoxina

08-06-2018
Catalin_eu
Nu este medic/terapeut
Catalin_eu
Buna ziua.
Am urmat un tratament cu podofilotoxina pentru arderea unor veruci.dupa terminare tratament.verucile au disparut.dar pielea a ramas alba.cu un aspect de "piele arsa".
Ca zona...exact unde fraul preputului se leaga de cap.pe de-o parte si de cealalta.
Am continuat sa pun podofilotoxina in speranta ca se va arde pielea aia alba si totul va trece.nici un rezultat pozitiv...
Acum...zona este un pic tare.dar tot alba.
Nu pare sa fie vreo urma de veruca acolo.doar ca este un pic umflat...tare.si exact cum am mentionat.alba
Ce anume as putea sa fac.???
Va multumesc anticipat
1 comentarii
0
08-06-2018, ora 10:31
Dr. Corneliu DOBRE
Dermatovenerologie, IASI
Dr. Corneliu DOBRE
Tratamentele ce contin podofilotoxina cit si cele ce contin acizi sau baze in concentratii capabile sa afecteze colonii virale (hpv, pox) pe piele sensibila sau mucoase pot duce la cicatrice depigmentate sau hiperpigmentate.
Cicatricele fibroase sau chiar cheloizii nu sunt rare.
Nu mai insistati cu "tratamentul".
Cu stima,
Dr. Corneliu DOBRE
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar negii (verucile)?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.