prezervativ rupt

28-07-2016
LuciaBianca
Nu este medic/terapeut
LuciaBianca
Buna dimineata! Problema mea suna astfel: am probleme cu tiroida motiv pentru care niciodata nu am avut o menstruatie regulata. In luna aceasta de iulie trebuia sa-mi vina pe 11, insa nu mi-a venit deloc. Aseara am avut parte de nefericitul eveniment ca dupa actul sexual protejat si dupa ce a ejaculat in interior, sa constatam ca este rupt, insa nu in varf ci la vreo 5 cm distanta. Imediat dupa am luat pastila de a doua zi, ellaOne. Bineinteles, avand in vedere situatia lipsei menstrei in aceasta luna, prezervativ rupt in alta parte si nu in varf, administrarea imediata a pastilei, intrebarea mea este, sunt sanse ca totusi sa raman insarcinata? va multumesc!
1 comentarii
0
28-07-2016, ora 12:37
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Riscurile de sarcina in conditiile descrise sunt minime; aveti in vedere insa ca pastila de a doua zi aduce cu sine schimbari hormonale importante; aceasta inseamna ca urmatoarea menstruatie poate sa vina mai devreme, sa fie mai abundenta etc. Incercati sa tineti sub control tiroida.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce e de făcut dacă se rupe prezervativul?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.