Probleme cu penisul

07-01-2017
ARob
Nu este medic/terapeut
ARob
Buna seara,
De ceva timp penisul meu nu se mai mai intareste la fel ca inainte si se scoala mai greu. Sunt momente in care dimineata nu se scoala deloc. Dupa masturbare am o senzatie de usturime care dureaza cel mult 2 urinari, apoi dispare si sunt momente in care ma doare baza penisului.
1.Tin sa mentionez ca am o stare de depersonalizare de 8 luni in curs de tratare ( pana acum am fost la medicul psihiatru, acum, dupa ce s au exclus anumite posibilitati incep psihoterapia ).
2.Tin sa mentionez ca am avut o perioada de 1 an de zile in care ma masturbam excesiv, pana de curand cand mi am inceput voata sexuala.
3. Sunt momente in care am senzatia ca as ejacula non-stop
2 comentarii
0
07-01-2017, ora 18:56
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna seara, "in curs de tratare" banuiesc ca inseamna tratament medicamentos, care, in cazul mentionat inseamna antipsihotice. Ceea ce descrieti sunt efecte secundare atat ale comportamentului si activitatilor sexuale din trecut (masturbarea excesiva) cat si ale medicamentelor pe care le luati in acest moment.
Cel mai important este sa tratati boala, in primul rand; problemele sexuale se vor rezolva dupa echilibrarea Dumneavoastra psihica.
0
07-01-2017, ora 19:05
ARob
Nu este medic/terapeut
ARob
Psihiatrul nu mi a dat antipsihotice. Sunt doar vitamine si mi a recomandat sa merg la psihoterapie. De asta sunt ingrijorat de simptome.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Exerciții pentru disfuncția erectilă
  • Viața cu o disfuncție erectilă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.