Probleme multiple ale pielii

16-01-2014
ada2991
Nu este medic/terapeut
ada2991
Buna seara! Povestea mea este destul de lunga, incepand cu decembrie anul trecut cand am luat scabie. M-am plimbat pe la medici si dupa ce am fost prost diagnosticata si mi-au fost prescrise Borenar si alte pastile cu substanta cortizon timp de peste 1 luna din cauza ca aveam o eczema pe piciorul drept si foarte multe 'bubite', spunandu-i doctorei ca dupa tratament am inceput sa am iar mancarimi si aceasta imi zicea sa mai iau alte 7 zile pastilele alea, am mers la al 3-lea medic si mi-a spus direct ca am scabie. Pe perioada in care am fost infestata imi ieseau multe bubite si pe buze, dar si pe nas, atunci am crezut ca asa se manifesta scabia.
Am scapat de scabie si pe perioada verii ma mai deranja doar herpesul (asa am fost diagnosticata).
Problema pe care o am acum este ca imi apar din cand in cand multe bubite mici pe buze, pe nas si trec la solutii temporare (creme, pastile). Niciodata nu am scapat de problemele 'intergral'.
De cand a venit toamna ma mananca piciorul drept in special (locul cu eczema), ma scarpin mai mereu acolo, dar si pe maini imi apar niste bubite mici si care provoaca mancarime.
Pe fata, in afara de buze si partea exterioara a nasului, imi apar din cand in cand si iritatii la nivelul ploapei, uneori si pe restul fetei sub forma de cosuri mici.
Zilele trecute am observat si in zona genitala, pe labii am cateva cosulele ciudate.
Analizele de sange obisnuite mi-au iesit bine, insa ma intreb daca nu poate fi o bacterie, stafilococ sau ceva de acest fel.
Recent la doctor mi s-a spus ca e pielea prea uscata.
Va rog mult sa imi spuneti ce credeti!
3 comentarii
0
16-01-2014, ora 23:38
Terapeut Denis Chiurtu
Psihologie, Bucuresti
Terapeut Denis Chiurtu
Există tratamente foarte simple şi eficiente pentru scabie, eczemă, herpes şi pentru cauzele care produc aceste neplăceri. Mare păcat că aţi suferit atât de mult timp. Vă trimit un mesaj privat.
0
16-01-2014, ora 23:41
ada2991
Nu este medic/terapeut
ada2991
De scabie am scapat de mult, ceea ce ma ingrijoreaza este ca acum nu stiu ce am, poate ca este ceva in sange. Ma gandesc cu spaima ca nu stiu ce am.
0
16-01-2014, ora 23:43
Terapeut Denis Chiurtu
Psihologie, Bucuresti
Terapeut Denis Chiurtu
Am înteles acest lucru, nu sunt probleme de sânge. este un alt dezechilibru care produce această erupţie neplăcută
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.