Proteine...

11-08-2008
Maniac
Nu este medic/terapeut
Maniac
Buna ziua.cateva intrebari am si eu...fac sala de ceva timp..am 18 ani...1.82 inaltime...si 82 de KG.as vrea sa stiu ce as putea sa iau ptr corp...ptr masa musculara.fara sa imi faca rau...chiar daca ma las de sala.ca am auzit atatea vorbe despre proteine...creatina...si alte chestii...cum ca s ar lasa pielea sau nush exact cum.dati mi niste sfaturi...va rog eu mult.va multumesc...
2 comentarii
0
14-08-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Ar fi mult mai indicate o activitate fizica zilnica, mese regulate (3 pe zi), echilibrate in ceea ce priveste raportul de principii alimentare( proteine, lipide, glucide);poti consulta un medic specialist in nutritie pentru stabilirea unei diete;numai bine
0
03-11-2008, ora 21:54
BLUE83
Nu este medic/terapeut
BLUE83
Numarul meselor in culturism e de minim 6, si regulate, poti incepe prin a invata cum sa mananci din alimentatia propriu zisa si dupa ce sti asta sa apelezi la suplimente, adica tre sa mananci 2g de proteina pentru fiecare kg corporal pe care il ai, deci 2grame inmultite cu cate kg ai, 4 antrenamente pe saptamana, as zice ca sunt suficiente pentru a acoperi toate grupele musculare.Da sa nu uitam carbohidratii, acestia ar trebui adaptati in functie de tipul tau somatic, la 1, 82 si 82 kg, nu cred ca ai fi ectomorf si daca nu ai grasime corporala poti fi preponderent mezomorf, daca da esti endomorf si trebuie sa ai grija cu ei, totodata vitamine, minerale si grasimi.Dar nu uita inainte sa apelezi la orice tip de suplimente, trebuie sa stii alimentatia din surse propriu-zise ca la carte, de aia le zice suplimente, pentru ca suplimenteaza nevoia de nutrienti, ori tu trebuie sa o acoperi pe acesta in mare parte din alimentele propriu-zise.Inainte sa o iei o decizie informeaza te corect, si nu uita ca nu toate suplimentele sunt sa natoase, eu nu as lua creatina, e sintetica, la fel ca si multe suplimente de pe piata, defapt cred ca toate au ceva de sinteza in ele dar de la un momendat faci un compromis si le ei pentru ca doar cu alimentatia simpla nu mai cresti, pentru ca ar trebui sa consumi cantitati enorme de manacare pentru a acoperi necesarul de proteina.Deocamdata fa cu alimentatie normala si invata forma de executie a exercitiilor corecta la sala, nu te lua dupa oricine si dupa reclamele unor firme care vor sa-si vanda produsele, ca sa-ti expun toate detaliile ar trebui sa scriu pana dimineata, dar te las pe tine sa te documentezi, si in timp dupa ce ai o parere independenta si corecta sa iei o decizie.Nu uita ca e sanatatea ta in joc, nu baga orice in tine!Mult succes.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Câteva idei de mic dejun bogat în proteine
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.