o pata rosie pe coapsa

28-06-2017
gabi112
Nu este medic/terapeut
gabi112
Buna ziua am o problema de ceva timp mia aparaut pe coaspa o pata rosie am dat cu unghuient canesten dar degeama si provoaca mancarimi
1 comentarii
0
29-06-2017, ora 13:26
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Bună ziua,
Cel mai bine ar fi sa mergeți la un medic dermatolog. Pana atunci folositî be panten.
O zi bună,
Dr Claudia Artenie
Medic primar dermatolog
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.