rana pe col in sarcina va rog sa raspundeti

am o rana pe col, medicul mi-a dat antibiotic si ovule, dar m-a cam speriat si mai grav este ca mi-a zis ca la ecografa de 16 saptamani se vede la bebe stomacelul alb (si ar trebui sa se vada inchis la culoare) sa nu fie vreo malformatie la stomacel. va roggggggggggg din tot sufletul sa-mi raspundeti ce parere aveti.
0 comentarii

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4ma poate ajuta si pe mine cineva?
- 5rana col uterin si sarcina evolueaza bine... e grav
- 3pt rana pe col... sa fac cauterizare sau nu?
- 3tratament sau cauterizare rana pe col uterin?
- 3prostata, uretrita, infectie urinara
- 11Colpita trichomoniazica
- 6rana pe col uterin la 18 ani
- 3rana pe colul uterin
- 2Rana pe col?
- 5Rana pe col in urma testului papanicolau
- 6Rana pe col+dureri+sangerare
- 0rana pe col netratata
- 3Ajutor! HPV la 21 de ani
- 2Cervicita și relațiile sexuale
- 0Cauterizare rana pe col
- 0ciclu intarziat, e de la cauterizarea ranii?
- 1Rana col
- 0Urgenttt ! rana pe col
Mai multe informații despre: Rana pe col