rozacee de trei ani...

21-06-2010
simion miruna
Nu este medic/terapeut
simion miruna
Buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu acesta problema cu care ma lupt de 3 ani. Am fost la foarte multi medici dermatologi si fiecare mi-a dat alt diagnostic. Am niste bubite rosiatice pe fata micute si se vad sub piele-dobandite in urma utilizarii flocinolonului o perioada mare de timp. Aceste bubite se transorma in pete si se maresc in dimensiuni in special la caldura si la soare si par permanent iritata. Ultina data mi s-a spus ca am rosaceea si mi s-a prescris Unidox -15 zile si metroruboril 2 luni.Insa nu se vede nici o disparitie a acestor bubite rosii nici marcar o ameliorare a lor. Am renunta de 2 ani si la fumat, mai nou nu mai consum nici cafea pt ca ma inroseam si mai tare dupa ce o consumam. Sunt disperata nu stiu ce sa mai fac si ce analize as putea face pentru a sti exact ce boala e sau care este motivul pentru a-l inlatura.Mai exista si alt tratament pentru rosacee in afara de ce mi-a prescris acest medic? Va rog din suflet sa-mi dati si mie un raspuns.
Am 32 de ani, sunt Director Economic la o societatea si e destul de jenant sa apar in fiecare zi cu fata rosie la serviciu.
Imi da o stare de iritabilitate permanenta. Multumesc mult.
5 comentarii
0
27-06-2010, ora 04:38
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!

Stimată d-nă, problemele dvs. sunt foarte complexe. Utilizarea excesivă a Fluocinolonului (prin excesiv mă refer la o durată de timp cu mult mai mare decât cea normal recomandată) a modificat până şi procesul de keratinizare al pielii dvs. şi i-a dereglat structura internă şi externă. Din câte descrieţi dvs., acele "bubiţe" de sub piele sunt un fel de telangiectaziii, adică un tip de dilataţie a unui vas sanguin, cel puţin aşa deduc eu (vă rog să mă corectaţi), ceea ce nu s-ar încadra tocmai în diagnosticul de rosacee (dacă se confirmă ce v-am spus, tratamentul de elecţie este cel de distrugere al telangiectaziilor prin electrocoagulare sau prin laser cu argon).
Vă rog să-mi spuneţi dacă ştiţi să vorbiţi sau să scrieţi în limba engleză?
Vă pot oferi datele de contact ale unui medic dermatolog american. Dânsul este unul dintre cei mai buni dermatologi din lume (a fost singurul dermatolog care a reuşit să-mi trateze acneea, care, din păcate, nu a putut fi tratată de către niciun medic din România; este extraordinar de amabil şi profesionist). Vă poate ajuta, dar trebuie să-l sunaţi la cabinetul din Los Angeles, California, Usa, sau, dacă nu doriţi să-l sunaţi, măcar scrieţi-i un e-mail în care să-i descrieţi simptomatologia cât mai acurat şi să-i ataşaţi câteva poze sugestive (îi puteţi expedia chiar şi o scrisoare).
În România nu cunosc decât un medic dermatolog foarte competent, dar nu am intrat în contact direct, tocmai de aceea am reţinerea de a vi-l recomanda dvs. (îl recomand frecvent, dar doar datorită referinţelor foarte bune).


Aştept un feedback de la dvs., oricare ar fi, pozitiv sau negativ.
Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
Dumnezeu să vă binecuvânteze!




În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister Nick ;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU! |
→ Consideraţi timpul folosit pentru a face o faptă bună nu ca o cheltuială, ci ca un venit; nu ca o pierdere, ci ca un câştig, căci dvs., prin acea faptă bună necondiţionată, primiţi sau veţi primi mai mult decât aţi dat. ←
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
0
19-02-2011, ora 23:43
dinualina78
Nu este medic/terapeut
dinualina78
Buna ziua Simona, din pacate am aceeasi problema, mi a aparut acum o luna, nu cunosc motivul, am fost La Dna Dr Marinescu, dermatolog in Bucuresti si mi a prescris: Unidox 2/zi, o mixtura si Tolederm (crema, demachiant). Fac tratamentul de 4 zile si sunt mai putin vizibile. Vad ca nu ai mai adaugat niciun comentariu de aproape 6 luni, vreay sa stiu daca ti a trecut sau inca faci tratament. Multumesc!
0
05-12-2012, ora 11:58
amyx
Nu este medic/terapeut
amyx
Mister Nick, daca sunteti amabil, as dori datele de contact ale medicului dermatolog din L.A., sa-i scriu despre acneea mea rosacee si tratamentul pe care-l fac si sa-i cer o alta parere.
Multumesc anticipat
0
11-03-2013, ora 22:17
carmenanghel
Nu este medic/terapeut
carmenanghel
Mister Nick, am aceeasi problema ca si simion miruna. Contez pe amabilitatea dvs. in ami oferi datele de contact ale medicului din SUA. Nimic din ce am incercat pana acum la indicatiile medicilor dermatologi pe care i-am contactat nu a avut succes (am folosit Metroruboril si Roseliane dar usturimile la nivelul fetei au fost atat de groaznice incat a trebuit sa intrerup aplicarea)

Multumesc din inima.
0
27-12-2018, ora 22:48
samirob78
Nu este medic/terapeut
samirob78
Buna ziua am si eu o acnee rozace de vro 4 ani la început a mers cu antibioticul doxacilina cind nu tineam regim si ma iritam. De o jumate de an nu mai vrea am incercat cam tot ce gaseam pe piata cum apareau dădeam cu ulei de arbore de ceai din australia a mers le usca imediat am dat dupaia cu ulei de tamîie, Metrocrema data de dr. Dulak, Skinoren.care nu mai aveau efect.Am gasit de la dermatogica americane gama ultrasensibil naturale au mers vro 3luni forte bine, anul trecot de la dr.Badescu. au mers putin circa o luna., acum 2018 am folosit de la ivaderm si avene date de Dr. dar sunt apa de ploaie, am folosit de la farm.Alessia o crema cu metronitazol si coenzimaQ10 si Solantra gel preparat a mers vro 5 luni dupa care sa invatat si anceput sa am un ten forte gras in zona T. Îmi secreta sebum din abundenta nu mai știu cu ce sa dau tin regim cum mănânc ceva neadevat ma fac plin de gradime pe fata si apare acnee forte durerose. Acum Dr. dermt.mi-ia dat Dulac seara si ziua dau cu o crema de la ivaderm, nu știu cu ce sa mai dau sa nu mai am tenul grasa si sa nu ma mai usture !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Consumul ridicat de alcool crește riscul apariției rozaceei la femei
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.