Sarcina in sapt. 14. Ce riscuri pot aparea daca fac avort?

28-02-2007
Simonitza
Nu este medic/terapeut
Simonitza
Buna ziua!Am 22 ani si sunt insarcinata in 3luni jum.Cu toate ca m-am despartit de prietenul meu pe acest motiv(ca vreau s-al pastrez) si avand f.multi prieteni care m-au sustinut sa-l pastrez, m-am gandit totusi ca.va fi bine!De o luna de zile m-am impacat cu fostul meu prieten pe care il iubesc enorm de mult si care e langa mine in aceasta situatie.delicata1Zic asta pentru ca de ceva timp e un subiect delicat pentru mine.Eu sunt eleva la seral in cl.a 11, iarr el e student in anul 2 la medicina si sincer nu prea avem conditii pentru a aduce acest copil pe lume!Nu stiu cum sa va explic, dar m-am razgandit in privinta de a-l pastra pentru ca mi-am dat seama tocmai acum ca ne va fi foarte greu la amandoi, avand in vedere ca nici unul nu are nici un venit si.ar mai fi si altele!Am fost azi la doua maternitati pt.a intrerupe sarcina, dar mi s-a spus ca nici un doctor nu se baga sa faca o intrerupere tocmai la 14 sapt, doar daca vreau sa incerc la cabinete particulare!Vreau sa stiu:ce riscuri pot aparea daca fac avort si.daca intr-adevar din tot ce v-am explicat, crede-ti ca ar fi necesar sa fac intrerupere?Sincer ma macina gandul ca il pot pierde pe prietenul meu si nici nu stiu cum sa-l faca sa se impace cu ideea asta!Astept un raspuns, o parere sau un sfat.Va multumesc!
8 comentarii
0
10-03-2007, ora 00:00
Maryuss
Nu este medic/terapeut
Maryuss
Eu iti dau un sfat insistent sa nu faci avort! Multe femei care au "scapat" de copiii lor au avut toata viata remuscari! Daca inca nu ai avortat, iti recomand sa nu faci acest lucru deoarece poate fi si periculos pentru tine. Copilul tau e o fiinta nevinovata care merita sa ajunga pe lume! ;) Viata nu e atat de urata pe cat pare uneori si sunt convins ca vei fi foarte fericit cu fiinta pe care o vei naste!
0
10-03-2007, ora 00:00
Maryuss
Nu este medic/terapeut
Maryuss
fericita si fericit*
0
16-03-2007, ora 00:00