schizofrenia este o boala care poate fi controlata?

01-04-2007
anaaa
Nu este medic/terapeut
anaaa
Cum se poate ajuta un bolnav care nu coopereaza in nici un fel? Refuza medicatia, refuza internarea, nu te poti baza pe nici o intelegere facuta anterior. Sunt disperata !!!! Ma confrunt cu situatia asta de aproape un an si nu gasesc cale de iesire. Vreau sa stiu daca schizofrenia este o boala care poate fi controlata si unde as putea sa gasesc un ajutor real, ma refer la un spital care sa ofere singuranta si un medic care sa se implice si sa-mi ajute fiica.
7 comentarii
0
01-04-2007, ora 00:00
coryna
Nu este medic/terapeut
coryna
sa vedem nu sunt medic si nici nu am experienta in domeniu dar stiu cum e sa fi intr-o situatie ca asta bn desi boala difera de a ficei tale iar daca ea nu coopereaza atunci situati e si mai grea. desi viata nu e cum vrem noi sunt de parere ca niciodata nu trebuie sa te lasi si cred ca trebuie sa te lupti in continuare pt fiica ta cat despre intrebarea ta o sa ma interesez pt chiar vreau sa te ajut daca te intereseza o sa ma documentez despre aceasta boala si care ar fi solutile dar trebuie sa mi spui cati ani are fata ta si cum pot sa te contactez lasa ti aici un ID deMESS
0
02-04-2007, ora 00:00
dr. Laura Constantinescu
Nu este medic/terapeut
dr. Laura Constantinescu