Schizofrenie simpla?

17-03-2007
laur_20_07
Nu este medic/terapeut
laur_20_07
Eu am 23 de ani, si sunt student in ultimul an la matematica. Am avut o copilarie putin diferita de alti copii de varsta mea in sensul ca eram mai retras, imi placea sa petrec mult timp de unul singur, jucandu-ma intr-o lume imaginara, inchipuindu-mi ca sunt cu cineva, vorbind adesea de unul singur ca intr-un fel de monolog, desi ma jucam si cu ceilaltii copii. Mult timp mi-am considerat acest comportament ca pe un rezultat al unei fantezii copilaresti prea bogate. Cu varsta, am continuat sa ma manifest in acest fel, cu sau fara voia mea, fara sa realizez, facand din acest lucru o constanta de comportament. Practic, de fiecare data cand sunt singur, continui sa gandesc cu ajutorul cuvintelor, vorbind in gand si uneori si in soapta, desi sunt pe deplin constient. Nu am frati sau surori, si vreau sa cred ca mi-am dezvoltat acest tip de comportament ca urmare a singuratatii, din dorinta de a ma exprima, din nevoia de a-mi alunga singuratatea. Este oare un obicei pe care mi l-am format inconstient in copilarie si care s-a inradacinat in psihicul meu si a ramas? Este o forma de schizofrenie? Nu am halucinatii, probleme de concentrare sau memorie, nu pierd contactul cu realitatea. Sunt putin cam sensibil, poate si vulnerabil fapt pentru care sunt si introvertit dar nu in prezenta tuturor persoanelor.Pana nu demult nu mi-am pus intrebari de acest gen, dar in urma cu cateva zile, am citit un articol despre schizofrenie si formele ei, si m-am ingrijorat foarte mult, practic mi-a dat peste cap intregul echilibru in fata licentei si a examenelor care ma asteapta in ultimul an de facultate.
27 comentarii
1
17-03-2007, ora 00:00
cris30
Nu este medic/terapeut
cris30