scurgere verzuie in timpul sarcinii, de o luna..

14-06-2013
adina.mario
Nu este medic/terapeut
adina.mario
buna seara ! sunt insarcinata de 4 luni. De 1 luna am o scurgere verzuie nu stiu ce poate sa fie daca e grav sau nu.Va rog dati-mi un raspuns !!!
5 comentarii
0
14-06-2013, ora 10:34
bia1
Nu este medic/terapeut
bia1
buna Adina
nu vreau sa te sperii dar te-as sfatui sa mergi de urgenta la medicul tau ginecolog.

din ce descrii tu -scurgere vezuie-- tind sa cred ( nu sunt medic!!) ca este vb. de Trichomonas-- " Secretii vaginale abundente (leucoree) de culoare verzuie, de consistenta mucoasa, in general urat mirositoare, asociata cu aparitia rosetii si a pruritului (mancarime) vaginal."
nu ai mentionat daca ai mai multe simptome sau numai scurgerea aceea..

Daca infectia apare la o femeie gravida, nasterea poate fi prematura sau copilul poate avea greutate mica la nastere...

sanatate si nastere usoare.
0
14-06-2013, ora 12:56
adina.mario
Nu este medic/terapeut
adina.mario
Bia iti multumesc..de sfaturi..da am si aceste simtome mancarime si cate o data urat mirostoare...dar vreau sa spun ca si sotul meu are pruritul si usturaa de mai mult timp si eu cred ca am luat de la el aceasta injectie., dar as vrea sa stiu de la ce se ajunge aceasta infectie si cum se mai poate transmite...Va multumesc.
0
14-06-2013, ora 19:11
bia1
Nu este medic/terapeut
bia1
trebuie sa mergi la ginecolog si ve ti primi tratament amandoi...nu iti pot raspunde cum a aparut aceasta infectie la tine-dar o discutie cu sotul/ partenerul ar fi binevenita:)...incearca sa citesti despre trichomonas pe net si despre modalitatile de transmitere..

medicul ginecolog iti va face probabil analiza secretiei care va specifica despre ce boala este vb.daca este trichomonas sau nu-dar din cele descrise de tine, tind sa cred ca da.
.
sanatate maxima si inca o data mergi la doctor sa nu afecteze bebelu.
0
14-06-2013, ora 19:16
adina.mario
Nu este medic/terapeut
adina.mario