Se culcă îm timpul actului...

19-07-2018
Dumitru Neluț
Nu este medic/terapeut
Dumitru Neluț
Bubă ziua. Am și eu o problemă mai veche și mai delicată. în urmă cu mai mulți ani datorită unor contacte sexuale neprotejate am luat blenoragie.Am fost la doctor de citeva ori după care ultima dată m-am tratat singur cu sinerdol și atât. Cu timpul am început să am probleme culcînduse în timpul actului. De-a lungul timpului am fost la mai mulți doctori care mi-au prescris fel și fel de rețete majoritatea naturaliste. Ultimul Dr la care am fost acum 9 luni mi-a prescris în tratament și Maraton forte.După aceste 9 luni am devenit dependent de acest medicament care mi-a micșorat timpul partidelor de sex la cîteva secunde sau la fel se culcă și am erecție cînd este deja moale.Nu știu ce tratament să mai urmez la cine să mă mai duc și ce să mai fac. Ași dori și eu un răspuns cu un tratament de urmat, specific boli mele. La fel am detaliat de fiecare dată când am mers la doctor dar se pare că este mai grav decât ași fi crezut. Vă mulțumesc anticipat..
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Exerciții pentru disfuncția erectilă
  • Viața cu o disfuncție erectilă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.