Senzatie de minte tulbure

13-08-2013
Iulian777
Nu este medic/terapeut
Iulian777
Buna!ma numesc Iulian, am 23 ani si cu 3 ani in urma am facut depresie pe baza starilor din copilarie, care includeau bufeuri, transpiratii reci, blocaj emotional si multe tulburari in cap si ochi.
Uneori in anturajul oamenilor simt cum m-i se tulbura capul, toate procesele psihodinamice devin lente, sunt ca inghetate, nu imi vine nici o idee si nu am chef de vorba.la fel simt cum privirea m-i se tulbura, ca o presiune in ochi si am o senzatie neplacuta in a simti placerea corpului.Aceasta tulburare tine citeva zile.vreau sa va spun ca in 2012 am avut o psihoza si la fel aceste stari le am, care nu cedeaza sub antidepresante si neuroleptice. Vreau sa intreb persoanele cu studii, ce reprezinta aceste tulburari si cum si cind o sa scap de ele.Ce reprezinta din termeni psihiatrici.Sunt consecintele depresiei sau ale schizofreniei? merci.
10 comentarii
0
13-08-2013, ora 22:37
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ Iulian777

Ingerasule,

Este taman invers.
Starile de bufeuri, transpiratii reci, tulburari in cap si ochi, lentoare in gandire, lipsa de chef, sunt caractestistici ale anxietatii si depresiei.

In ce a constat psihoza din 2012 ? Ai auzit voci ? Ai vazut lucruri care nu exista ?
Ce tratament ai luat atunci ? Ai fost internat ? Ce tratament iei acum ? Cate miligrame ?

Cu o depresie anxioasa e clar ca te confrunti, dar din ce ai scris NU rezulta ca ai schizofrenie.
0
13-08-2013, ora 23:24
Iulian777
Nu este medic/terapeut
Iulian777
Multumesc tanti Clara!ma bucur putin:)
Deci va spun putin viata mea. in copilarie eram un baiat energig si glumet, apoi au aparut certuri in familie si m-a afectat tare.in clasele primare invatam bine, dar eram anxios si la careuri imi tremura stomacul din frica nejustificata, apoi in cl.7 nu-mi placea cum arata nasul meu..apoi in cl.9 ma stresam la ore si ma lua cu bufeuri si mintea incordata, strinsa ca intr-un teasc.dupa un timp am apelat la un med psihiatru si mi-a dat paroxetina 20mg si 2mg risperidona.am urmat 2 ani asa apoi am scazut doza neurolepticului si am facut un delir strasnic.apoi au mai urmat 3 internari separate, ba ca am amestecat medicamentele cu alcool, ba nu am dormit citeva nopti.am avut si tentative rele in psihoza.si ultimul diagn.a fost schizofrenie paranoidala, ca tratament primesc 2mg si 2mg risperidona si de o luna jumate iau escitalopram.Asa nu vreau sa am schizofrenie sa fie doar depresie.. o seara faina.
0
13-08-2013, ora 23:26
Iulian777
Nu este medic/terapeut
Iulian777
Dna Clara, voci pot sa spun ca am auzit o injuratura dar atunci am luat pe linga risperidona si 2 sticle de bere.iar celelalte deliruri intelegeam lucrurile distorsionat cu mai multe subintelesuri si ma rideam in glas..
0
13-08-2013, ora 23:55
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ Iulian777

In primul rand trebuie sa fii cuminte si sa nu mai iei alcool in combinatie cu medicamente.

Apoi trebuie sa stii urmatorul lucru: diagnosticul de schizofrenie se pune daca ai 3 episoade psihotice consecutive sau daca ai un episod psihotic care sa dureze pe o perioada mai mare de 6 luni.

Problema e ca din cate ai scris, nu prezinti halucinatii in aceste episoade.

Eu nu ti-as fi pus acest diagnostic, ci tulburare deliranta.

Urmeaza ca tu, maine, cu mintea limpede (nu acum), sa citesti despre tulburarea deliranta si sa constati in ce categorie de delir te incadrezi.

http://www.romedic.ro/delir-tulburare-deliranta

Indiferent de diagnostic, pentru toata lumea (prieteni, rude) nu le mentionezi decat de depresie si atat.
Ca apoi ai probleme.
Tre sa inveti sa te protejezi.

Ideea insa in cazul nostru personal, nu este cum se numeste boala (poate sa se denumeasca si Hashimoto, glumesc), ci cum sa tinem eventualele episoade psihotice in frau. Ca daca facem episod dupa episod, creierul se degradeaza.
Pentru asta, in cazul tau este neaparat necesar sa mai faci tratament neintrerupt minim 5 ani. Mai departe hotarasti cu doctorul ce vei face. Dar 5 ani nu mai injumatatesti risperidona. Ok ?
0
14-08-2013, ora 00:00
Iulian777
Nu este medic/terapeut
Iulian777
Dna Clara, da, neaparat, asa si medicul mi-a spus sa urmez tratament intre 3-5 ani.va multumesc pentru ajutor, deacum miine o sa citesc ce mi-ati propus.o seara cordiala.sarut mina.
0
17-08-2013, ora 23:16
Verbina
Nu este medic/terapeut
Verbina
Mie nu îmi este clar ce medicamente îndepărtează senzaţia de tulburenţă/ceaţă mintală.
Clara, tu ce părere ai ?
0
17-08-2013, ora 23:26
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cipralex, Fevarin, Efectin, Seroxat, Trittico, Zoloft etc.
In doze foarte mari (daca nu isi fac efectul in doze mici).
0
17-08-2013, ora 23:30
Verbina
Nu este medic/terapeut
Verbina
13-08-2013, ora 23:55
Autor: clara_p
Clara: "Eu nu ti-as fi pus acest diagnostic (schizofrenie), ci tulburare deliranta".


Ei, bravos. Omul povesteşte că "a făcut un delir straşnic". Iar tu spui că este exagerat diagnosticul de schizofrenie.


13-08-2013, ora 23:24
Autor: Iulian777
"Multumesc tanti Clara!ma bucur putin:)
(...) am scazut doza neurolepticului si am facut un delir strasnic. apoi au mai urmat 3 internari separate am avut si tentative rele in psihoza".
0
17-08-2013, ora 23:49
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Tanti Verbina,

Documenteaza-te asupra a ceea ce inseamna Tulburare deliranta si nu ma supara la ora aceasta tarzie din noapte ca am muncit mult pe ziua de azi si is tare obosita.
Lasa copiii in pace !
Vezi-ti de ale tale !

: *

@ Iulian777

Ingerasule,

Incearca sa te apropii cum poti tu si cat poti tu, de credinta.
Atunci cand esti intarit de Dumnezeu, atunci cand iti pui nadejdea in el, poarta El dragutul 3 sferturi din boala si tu un sfert, indiferent de denumirea ei.
Sunt foarte multi copii pe Forum ca si tine care au credinta in Dumnezeu si carora le merge de 10 ori mai bine decat daca nu ar avea.
Conteaza enorm in boala noastra acest suport moral nelimitat si infinit.

Citeste si tu Viata Sfantului Nectarie de exemplu. Toate au un inceput. Sa vezi ce mult ne ajuta sfintii sa ne purtam bolile si cat de aproape sunt de noi atunci cand ii chemam.
0
18-08-2013, ora 00:22
Verbina
Nu este medic/terapeut
Verbina
Dacă eşti muncită şi obosită, la somn cu tine.

Iar că simţi nevoia 'să pui la punct' persoane cu care dialoghezi virtual, arată faptul că nu cunoşti aşa de multe despre medicamente şi despre tulburările psihice. Altminteri, ai şti ce medicamente să iei pentru a dialoga (la modul relaxat) cu persoane - care, pe forum sau în viaţa reală - se mai întâmplă să te mai şi contrazică UNEORI.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.