Seroxat, Elicea, fara efecte

11-02-2016
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Dupa ce am urmat un tratament cu 20mg de Elicea pe zi pentru o anxietate generalizata a incetat sa si mai faca efectul, medic mi a schimbat tratamentul cu Seroxat 40 mg pe zi, acum dupa 2 luni de tratament fara intreruperi mi au reaparut tulburarile groaznice!!!! Mentionez ca trec printr o perioada destul de solicitanta psihic si mai iau cate o pastila Xanax 0, 25mg cand e nevoie dar acum am ajuns intr un stadiu in care ma gandesc ca nu o sa mi mai revin!! Am nevoie de un sfat, o indrumare, ce se poate face? Multumesc mult!
16 comentarii
0
12-02-2016, ora 08:37
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Este important sa intelegeti ca medicamentele trateaza simtpomele si nu cauzele, de aceea ele isi fac efectul o perioada de timp dupa care simptomele revin. Este cazul sa mergeti la psihoterapeut si sa vedeti care sunt cauzele starilor Dumneavoastra. Combinatia dintre tratament si psihoterapie are cele mai mari sanse de succes.
0
12-02-2016, ora 11:35
prozac
Nu este medic/terapeut
prozac
jorj_m, medicul dvs are multiple variante de tratament care amelioreaza semnificativ anxietatea generalizata.
Daca un medicament nu va merge, nu e cazul sa va dezamagiti, sunt altele care va pot ajuta fara probleme.
Incercati sa cereti medicamentul original si nu genericul. Nu de multe ori, genericele desi contin aceeasi substanta activa nu functioneaza atat de bine ca si originalul.

Poate cateva sedinte de terapie cu un psiholog bun, va pot ajuta.

Sanatate multa!
0
12-02-2016, ora 11:43
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Va multumesc mult, o sa merg la dn doctor sa vad cum considera dansa ca e in regula, am incercat si cu un psiholog insa nu prea am fost, , compatibili" sa zic asa.
1
12-02-2016, ora 12:53
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mergi la doctorul tau sa iti schimbe seroxatul. Eu am schimbat 6 medicamente pina sa gasesc antidepresivul potrivit.
Incearca sa iti gasesti alt psiholog cu care sa te intelegi mai bine. Te va ajuta.
Cumpara de la librarie carti despre anxietate scrie de psihologi, psihiatri preofesionisti. Nu sunt scumpe. Te vor ajuta mult in viata in lupta ta cu aceasta afectiune.
0
12-02-2016, ora 13:15
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Faza, , comica" e ca sunt studenta in anul II la medicina generala si credeti-ma ca fac orice imi sta in putinta sa mi fie bine, sunt constienta de multa lucruri si sunt puternica si determinata si nu vreau sa ma traga asta inapoi, o sa revin la medic, va multumesc!
0
12-02-2016, ora 13:17
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Am folosit acest forum pentru ca e foarte important sa simti ca nu esti singura in, , lupta asta" si oarecum aveam nevoie sa stiu ca nu e ceva in neregula cu mine ci ca pur si simplu nu functioneaza aceste pastile in cazul meu.
0
12-02-2016, ora 13:24
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Este important si interesant ca sunteti studenta la medicina; in felul acesta veti avea posibilitatea de a constata ca nu "boala organului" afecteaza functionalitatea psihica in destule cazuri. Realitatea este ca nu stim care a fost prima...de aceea este important sa abordam situatia din ambele perspective, adica tratament medicamentos plus tratament psihoterapeutic.

Si medicii sunt oameni, si ei au emotii si frici...
0
12-02-2016, ora 16:20
prozac
Nu este medic/terapeut
prozac
jorj_m, asa imi imaginam si eu candva, necoapta fiind, ca tulburarile anxioase (psihice) nu sunt pentru persoane cu intelect peste medie. Viata imi spune insa ca m-am inselat si ca e posibil sa fie tocmai invers:)

Asa ca, welcome to the club!

Mergi la medic si roaga-l sa-ti schimbe cu altceva si tine cont de treaba cu genericele.
0
18-02-2016, ora 18:11
david90
Nu este medic/terapeut
david90
Prozac, atunci zicala "prostul are mintea odihnita", ce rost ar mai fi avut?! :)
0
24-02-2016, ora 12:24
prozac
Nu este medic/terapeut
prozac
@david, am fost foarte sincera cu initiatoarea subiectului si am povestit ca asa imi imaginam, ca bolile psihice nu sunt pentru cei cu carte multa.Adica imi imaginam ca cei care au un intelect si un rationament foarte bun, nu au cum sa fie bolnavi.

Se pare ca m-am inselat! Boala nu alege, nu tine cont de culoarea pielii, des studiile avute, de contul din banca, de averi, de nimic, te loveste si gata.


N-am vrut sa ma dau 'intelectuala', ci doar am scris cum am crezut la un anumit mopment in viata mea, atunci cand a debutat TOC-ul meu.

Slava Domnului acum sunt bine !

O zi frumoasa!
P.
0
25-02-2016, ora 20:16
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Medicul tau ti-a schimbat un antidepresiv ce actioneaza pe serotonina tot cu unul ce actioneaza pe serotonina. Poate ar fi o idee Jorj sa caute ceva care sa actioneze si pe alti neurotransmitatori? Si dupa cum spunea si colegul Valentin e important sa abordezi substratul ce sta la baza gandurilor tale disfunctionale prin intermediul psihoterapiei

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata
0
02-03-2016, ora 21:34
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Va multumesc mult pentru raspunsuri, nu am reusit sa merg la psihiatru si sambata ajung, vreau sa va zic ca am vorbit cu dn doctor la telefon si am inceput sa iau 50mg de seroxat si degeaba, sper sa mi fie bine intr un final, m am saturat sa nu fiu, , eu, cea normala"..
0
02-03-2016, ora 21:43
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Incep sa ma gandesc ca e vorba de un deficit de alt neurotransmitator, mi am facut analize din sfera endocrina, am vorbit cu un endocrinolog si nu am absolut nimic, merg si la psihiatru fac psihoterapie si vorbesc foarte serios cand zic ca vreau sa ma ajut singura, mananc sanatos, fac miscare, nu pierd noptile, nu beau, nu fumez..
0
02-03-2016, ora 21:49
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sunt peste 10 ad-uri. Daca veti constata ca nu va merge nici cu 50 mg Seroxat, rugati doctorul sa vi-l schimbe.
Medicul va poate da Anxiar 1 mg la nevoie pina isi face efectul complet Seroxatul.
0
02-03-2016, ora 22:10
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
daca nu merge nici cu 50mg poti incearca si opinia unui alt medic psihiatru.
De psihoterapie a mentionat ceva medicul tau ultima data cand ati discutat?
0
03-03-2016, ora 07:09
jorj_m
Nu este medic/terapeut
jorj_m
Fac psihoterapie cu un psiholog, nu stiu in ce masura ma ajuta dar am rabdare si sunt optimista.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.