Sindrom colon iritabil, informatii

01-01-2011
Ovidiu-LITA
Nu este medic/terapeut
Ovidiu-LITA
LA MULTI ANI!
Ma numesc Ovidiu LITA si sunt din Bucuresti am varsta de 43 de ani.
In urma cu aproximativ 5 ani m-am dus la medicul meu de familie si am facut analizele acelea gratuite. Ceasul rau! In urma analizelor mi-a iesit colesterol 220 putina grasime la ficat in rest totul perfect. Ca urmare al acestui colesterol urias chipurile mi-a dat sa iau pastile pentru colesterol, mult timp. La cateava luni dupa ce le luam incepeau sa apara reactiile adverse, senzatii de lesin, dureri de stomac, extrasistole, incapacitatea de a ma concentra, anemie si in ultima faza diaree si extrasistole pe tot parcursul noptii. Tin sa precizez ca de fiecare data cand ma duceam la ea si ii spuneam ca i-mi este rau ea i-mi dadea altea medicamente, si-mi spunea sa nu mai bag in seama simtomele astea. Eu nu mi-am dat seama decat tarziu ca medicamentele acestea ma distrugeau. Eu eram credul. Ma duceam la medic si credeam ca stie ce face. Dar culmea, ea imi dadea medicamente cu gramada si-mi spunea si de la ce farmacii sa le iau dar niciodata nu mi-a zis: fii atent, medicamentele acestea i-ti pot face rau, de la ele ti-e rau. Nu. Tacere totala. Plus cel mai important lucru. M-am dus la o gramada de medici dupa aceea si toti mi-au zis ca nu era cazul sa iau pilule la valorile acestea de colesterol. Trebuia sa tin regim si sa fac sport. ATAT. Acum e prea tarziu. Raul a fost facut. In iarna trecuta am alunecat pe ghiata si mi-am fracturat piciorul. Dintr-un om cu o sanatate deplina m-a facut praf. Am colon iritabil, fac extrasistole, uneori ma anemiez. Nu mai suport pilulele. Urmeaza sa ma internez pentru a-mi scoate placa din picior. In spital o sa-mi dea antibiotice. Pe care s-ar putea sa nu le suport, o sa-mi creeze extrasistole si diaree. Ce e de facut? Cred ca toate m-i se trag de la colon iritabil.
In rest va doresc multa sanatate si fericire.
5 comentarii
0
01-01-2011, ora 15:22
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
De asta este bine sa mai investigati pe cont propriu pe net.sunt o multime de site-uri medicale, in toate limbile de circulatie, va puteti informa asupra unei situatii, analize, medicamente, decizii medicale etc., aveti oportunitatea de a primi opinii de la variate cadre medicale cu experienta. Nu comentez situatia ta, si eu am intalnit pacienti cu ciudate decizii medicale, asta se intampla in toate tarile lumii, personal medical 100% profesionist nu exista.Antibiotice se pot administra si pe cale injectabila, si exista si medicamente care sa-ti protejeze colonul pe perioada terapiei cu antibiotice, nu-ti fa probleme caci vei trece si peste asta...Numai bine!
0
01-01-2011, ora 15:58
Ovidiu-LITA
Nu este medic/terapeut
Ovidiu-LITA
La multi ani!
Va multumesc de raspuns. Sunteti o dulce. Ce frumos ar fi daca toti medicii ar fi la fel. Te-ai duce cu drag la ei. Nu sa ajungi sa te feresti de ei. Si cu fetita am patit la fel. I-a dat antibiotice pana i-a distrus flora intestinala. Dupa care am gasit-o cu anemie. Imediat a dat verdict. Talasemie. Mostenita de la mine. Am fost la Institul de Hematologie. Nu avea nimic fetita, dar ceva era. Flora intestinala distrusa. A durut-o burtica mult timp. Acum puiutu si-a revenit. In spital tratamentul l-am facut injectabil. Dar probabil ca e nevoie de protectie si in acest caz. Colonul nu ma ingrijoreaza acum f tare ci extrsistolele. Undeva am o carenta. Am mai avut extrasistole in primavara. Am luat aspcardin si calciu dupa care mi-au trecut. O sa iau calciu si D3 din nou. Poate trece. A fost si la cardiolog de mai multe ori si mi-au zis ca nu am nimic cu inima. Si binenteles ca nu trebuia sa iau pastile. Tratament de vindecare al colonului iritabil, total stiti cumva exista? In rest va doresc numai bine. Sanatate si fericire!
0
02-01-2011, ora 10:23
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Se poate ajunge la o asa zisa vindecare, mai degraba remisiune, stabilizare a bolii chiar pe parcursul a ani buni de zile. Aceasta boala are drept cauza, in principal, o conditionare nervoasa, e modalitatea intestinului [ si a tubului digestiv ] de a raspunde exagerat la o serie de agresiuni exogene...Persoanele cu o anumita labilitate emotionala au mai frecvent boala colonului iritabil [ " colonul nefericit " este o alta denumire sinonima, lansata la inceputrul secolului ]. Trebuie sa eviti starile conflictuale, stresul, enervarile, emotiile negative, masa trebuie luata in liniste, nu acompaniata de discutii tensionate si in contradictoriu...Invata sa asculti mai mult, sa fii mai calm, nu-ti agresiona singur organismul prin autostres. Sa respecti regimul alimentar. si rezultate foarte bune dau cura cu tarate si folosirea uleiului de menta.cauta pe net despre aceste terapii naturiste.
0
08-02-2011, ora 18:10
Frk
Nu este medic/terapeut
Frk
Buna ziua!
Sunt nefericitul "posesor" al bacteriei h pylori.
As dori sa aflu daca a avut cineva manifestari extradigestive de pe urma bacteriei ca palpitatiile?!
Am urmat tratamentul tripla terapie cu antibiotice, l-am repetat la interval de o luna, dar simptomele (palpitatiile) au revenit dupa cca 2 luni de la terminarea acestuia.
Precizez ca palpitatiile le am cand sunt in miscare, cand fac sport sau inot. Nu am dureri la stomac, arsuri ori alt gen de simptome. Am facut analize, EKG, ecografie cardiaca, si se pare ca la inima nu sunt probleme. E posibil ca h pylori sa fie cauza?!
Ma gandesc sa incerc tratamentul ce consta din: colostrum, mastic gum si broccoli.
Mi-ar fi de mare folos sa aflu daca mai e cineva in situatia mea.
Va multumesc!
0
29-07-2011, ora 14:37
zeolit
Nu este medic/terapeut
zeolit
pentru Ovidiu-Lita
Am citit cu intarziere despre problemele tale. Daca te mai intereseaza tratament pentru colon iritabil poate te ajuta ceea ce am folosit pentru mama mea, care in urma multor cure de chimioterapie si multe medicamente, a suferit de sindrom de colon iritabil. Cu dureri foarte mari de stomac, abdomen, greata, si dese alternante de constipatie sau diaree, nici cu calmante puternice tramadol etc, nu reuseam sa eliminam durerile.La sfatul medicului de familie am reusit sa trecem si peste aceasta problema. Am folosit Zeolit-pudra detoxifianta in cura prelungita ( de fapt folosim in permanenta acest produs pentru a reduce si efectele nocive ale chimioterapiei si pentru cresterea imunitatii) si in acelasi timp timp de doua luni am folosit si medicamentul Ibutin forte.
As fi bucuroasa daca te ar ajuta, caci stiu cat de greu este atunci cand nu gasesti sfaturi utile...
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.