sunt o fire nefericita!

Sunt bolnava de 19 ani, acum am 35 de ani.
Ma simt tare nefericita, poti sa imi dai tot aurul din lume, ca tot nefericita ma simt.
E drept ca am si o viata monotona, stau de 12 ani acasa, sunt pensionata medical.
Vin sarbatorile acum si eu nu am nici un chef de nimic.!!!
E drept ca mi-am schimbat medicatia in loc de xanax iau rivotril, zyprexa iau in continuare, de 10 mg si probabil o sa iau toata viata.
Cred ca am o depresie endogena.
Imi vine sa plang intr-una!
Ce ma sfatuiti? ca nu am bani de psihoterapie, iar la dr sun tprogramata de abia in ianuarie.

Citeste mai multe despre rivotril., iar cu solian(alt antipsihotic) impreuna lucreaza de milioane, sa nu ai reactii adverse la Solian.Succes.
Un pas spre fericire.

Daca vrei, cred ca se poate face psihoterapie la Spitalul Obregia la sectiile 7 sau 8, cel putin. Pe mine m-au trimis la o doamna psiholog dupa ce am fost internata (fara plata, bineinteles), dar probabil poti face psihoterapie si fara sa fi fost internata in prealabil, intereseaza-te.

Am trecut si eu prin stari din acestea, si singura scapare a fost la un duhovnic bun, care a reusit sa ma aduca pe linia de plutire, si datorita caruia acum ma mentin, Daca sunteti ortodoxa, va recomand sa va cautati un duhovnic ( de preferat din manastire, pentru ca are mai mult timp), sa va spovediti des, si cu binecuvantare sa va si impartasiti. Doamne, ajuta! Va doresc tot binele.

Cu multa seriozitate pentru ceea ce scriu.Vreau sa ajut, nu vreau bani, nu vreau nimic.

Si pe ce diagnostic te bazezi cand ii dai astfel de recomandari? Ce efecte te astepti sa apara?
In cazul in care nu detii raspunsuri la toate intrebarile de mai sus, sa stii ca este foarte riscant ceea ce i-ai sugerat si sunt convinsa ca intentia ta nu a fost sa te joci cu sanatatea unui om.

Eu muncesc de acasa, sunt foarte odihnita si am timp sa ma gandesc la tot si toate, atunci intervenind starea de depresie.