tratament acnee rozacee... e eficient?

23-01-2007
BELLA_ROSA
Nu este medic/terapeut
BELLA_ROSA
am facut un tratament cu fototerapie, revulan si mult antibiotic( doxiciclina ) pt acnee rozacee ( mi s-a spus ) insa doar m-i s-au diminuat putin.mentionez ca am pete roz.vreau sa stiu daca acest tratament pe care il fac poate sa nu imi faca deloc bine sau sa nu aiba nici un efect, de altfel el fiind si foarte costisitor...ce imi recomandati?
5 comentarii
0
23-01-2007, ora 00:00
crys76
Nu este medic/terapeut
crys76
eu urmez un tratament cu ZINERYT (contine zinc)= 1-2 ori pe zi se da pe fata si spray aloe vera iar acneea a trecut aproape complect
0
24-01-2007, ora 00:00
BELLA_ROSA
Nu este medic/terapeut
BELLA_ROSA
la mine zyneritul nu a vut efect.
0
24-01-2007, ora 00:00
maddi_bv
Nu este medic/terapeut
maddi_bv
draga Bella rosa, am citit mesajul tau... si eu ma aflu in aceeasi situatie ca si tine, insa eu fac acelasi tratament de 2 ani si sunt doar modificari superficiale. Insa un dermatolog m-a sfatuit sa fac niste analize endocrinologice, unde am descoperit cauza acestor probleme. Te sfatuiesc, in cazul in care nu le-ai facut deja sa incerci, iar fototerapia ajuta pe moment dar dak acneea continua sa apara este doar o pierdere de timp si de bani...
si incearca unguentul RETIN A in fiecare seara (da rezultate)...
cat despre antibiotice - creeaza rezistenta bacteriei si in timp nu o sa se vada nici o imbunatatire
succes
0
29-01-2007, ora 00:00
crys76
Nu este medic/terapeut
crys76
Te rog mult spune mai precis ce analize ai facut maddi_bv. Eu cred ca ar trebui aflat daca hormonii estrogeni si progesteroni se afla in limite normale = poate fi si asta o cauza a acneei.
0
01-02-2007, ora 00:00
maddi_bv
Nu este medic/terapeut
maddi_bv
crys76 exact despre asta e vorba, analizele endocrinologice arata foarte bine un eventual dezechilibru hormonal. mie mi s-au prescris urmatoarele analize: TSH-hormonul hipofizar tireost, FT4-tiroxina serica libera, hPRL-prolactina, testosteron, DHEA-S si 17 Alfa Hidroxi progesteron. toate aceste teste o sa arate dak exista un dezechilibru intre estrogeni si progesteron, care de cele mai multe ori au ca urmare aceste tipuri de acnee. te sfatuiesc sa ceri un bilet de trimitere medicului de familie sau unui medic specialist, deoarece analizele nu sunt tocmai ieftine, astfel poti beneficia de reducere de chiar 50%. sper sa reusesti sa descoperi cauzele acestei probleme, mult succes, sper sa ai vesti bune.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Consumul ridicat de alcool crește riscul apariției rozaceei la femei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.