Tratament pentru acnee - antibiotice + contraceptive?

09-09-2009
AndreeaMD
Nu este medic/terapeut
AndreeaMD
Buna ziua! Ma confrunt cu problema acneii inca de la 14-15 ani. Acum am 20 de ani si am incercat diverse tratamente care au avut rezultate atat timp cat le utilizam.Mentionez ca am acnee medie. Cel mai des am apelat la Zynerit si Isotrexin si am remarcat faptul ca Zyneritul ma ajuta cel mai mult, insa dupa 2-3 luni, isi pierde din efect.

De doua luni, la recomandarea medicului ginecolog, m-am hotarat sa folosesc contraceptive (Marvelon) pentru a combate cauza acneii(am ovare micropolichistice). In paralel, am folosit si Zynerit pentru tratamentul local. Astazi, medicul dermatolog mi-a schimbat tratamentul si mi-a prescris Skinoren si Doxicilina (Unidox Solutab), plus Activit Imuno.
Intrebarea mea pentru dumneavoastra este urmatoarea : pot folosi impreuna contraceptivele cu antibioticele(doxicilina) ? Din cate stiam eu, antibioticele influenteaza si scad eficienta contraceptivelor. Ce sa fac in continuare ? Sa le folosesc pe amandoua ? Sau sa raman la contraceptive + Skinoren ?

Multumesc anticipat pentru atentia acordata !
11 comentarii
0
09-09-2009, ora 18:57
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
In loc de contraceptive folositi Donavital (este f bun si natural; regleaza secretiile ovariene excelent de bine), iar ca liniment (unguent/crema) folositi doar Skinoren (o aplicare/zi in prima saptamana, ca din a doua sa mariti la 2 timp de minim 6 luni)...
Contraceptivele sunt foarte nocive, exagerat de daunatoare, NU vi le recomand, dar decizia va apartine!

Consultati si un api-fitoterapeut! Insanatosire grabnica;)
P.S. Si Clearogenul este foarte benefic pt tenul acneic, dar este destul de costisitor!



In speranta ca v-am putut fi de folos, cu placere si deferenta,
Mister NICK;)


-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
09-09-2009, ora 22:56
C.Raluca
Nu este medic/terapeut
C.Raluca
anticonceptionalele te ajuta pentru reglarea hormonala.. si in principiu acneea este cauza unor explozii hormonale.. deci e bine ca le iei..iar daca iei antibiotice si anticonceptionale mergi la ginecolog sa iti dea niste suplimente pt anticonceptionale.
0
11-09-2009, ora 11:06
AndreeaMD
Nu este medic/terapeut
AndreeaMD
Multumesc pentru raspunsuri si recomandari ! Am sa continui cu contraceptivele pentru inca doua luni, cum mi-a prescris medicul si cu skinoren, iar daca nu vad imbunatatiri in acest timp, renunt la ele si poate am sa incerc Donavital.
0
11-09-2009, ora 19:11
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Faceti cum doriti, decizia va apartine in totalitate, insa analizati f bine inainte raportul dintre beneficii si prejudicii! Toate cele bune;)



Cu deosebit de multa placere si deferenta,
Mister NICK;)


-
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri:
Dumnezeu - Tatal, Dumnezeu - Fiul si Domnul de Viata Facatorul - Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_
0
14-09-2009, ora 14:12
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Eu as fi de parere sa inlocuiti Marvelonul cu Laurina, incepand din prima zi a urmatorului ciclu menstrual si sa opriti tratamentul cu Doxicilina.
0
16-09-2009, ora 22:40
AndreeaMD
Nu este medic/terapeut
AndreeaMD
Mr. Nick, am ales sa continui cu contraceptive deoarece nu mi-au facut niciun rau vizibil pana acum. In plus, mi-a trecut si dismenoreea.

Domnule Mihalache, puteti sa-mi spuneti de ce sa aleg Laurina ? Este indicat in tratamentul pentru acnee?

Problema este ca am o saptamana de cand folosesc Skinoren si mi-au aparut din nou cosuri. Stie cineva daca ii trebuie mai mult timp sa-si faca efectul ? Intreb pentru ca stiu ca Zyneritul avea efect mai rapid.

Multumesc!
0
17-09-2009, ora 16:00
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Daca nu Laurina nu avea efect in tratamentul acneei, nu v-o recomandam!
De asemenea, daca nu stiam ca Marvelonul agraveaza acneea, nu va spuneam sa il inlocuiti cu Laurina!
0
09-02-2011, ora 22:14
MaraLnd
Nu este medic/terapeut
MaraLnd
Buna ziua! Am 16 ani, si de vreo doi ani am o acnee, nu ft grava, dar totusi ft inestetica. De curand am fost la dermatolog, si mi s-a recomandat crema Skinorin, pe langa niste geluri de curatare si tonifiere. Problema mea e ca dupa ce aplic Skinorinul simt o usoara arsura a pielii. E normal? Oare gresesc eu in aplicarea cremei? De obicei ma dau seara [la sfatul doctorului], dupa ce folosesc gelul de curatare, si o aplic pe intreaga fata, intr-un strat destul de subtire. Cum trebuie aplicata corect aceasta crema, astefel incat sa nu apara arsuri, si nici urme albe pe fata, dupa ce crema a intrat in piele? Va multumesc anticipat.
0
14-02-2011, ora 23:03
georgiana ionita
Nu este medic/terapeut
georgiana ionita
Am fost la dermatolog pt ca am 26 de ani si am acnee.Am primit urmatorul tratament:Azitrox 1/zi timp de 3 zile si apoi 1 pe sapt, sckinoren, bioderma akn si hydra. As vrea sa stiu daca este tratamentul adecvat sau pierd timpul.Mentionez ca nu folosesc anticonceptionale.
0
30-03-2011, ora 07:20
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!

Stimată dră/dnă MaraLnd, arsura respectivă este normală. Va dispărea pe măsura adaptării pielii la ph-ul modificat de acţiunea farmacologică a substanţei active existentă în Skinoren, a acidului azelaic.
Crema trebuie aplicată pe suprafaţa cutanată respectând indicaţiile inscripţionate în prospectul Skinorenului, nu altfel, sau respectând indicaţiile medicului dermatolog, indicaţii care pot fi puţin diferite de cele existente în prospectul produsului, ele, de cele mai multe ori, modificându-se în funcţie de considerentele medicului.
Consultaţi medicul!
_

Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Nick
0
30-03-2011, ora 07:24
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!

Stimată dră/dnă Georgiana Ionita, tratamentul care vi s-a prescris, generalmente vorbind, este eficace, însă nu ştiu cât de bun se va dovedi a fi în ameliorarea sau tratarea condiţiei medicale de care suferiţi dv., de vreme ce fiecare organism reacţionează diferit, de obicei. Dv. administraţi-vi-l aşa cum v-a fost prescris. Cu credinţă în Dumnezeu vă veţi face bine, ajutată fiind şi de medicaţie.
_

Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Nick

Post Scriptum - 2 tratamente foarte bune pentru acnee sunt şi Granex Kit şi Clearogen. Documentaţi-vă cu privire la ele! (http://www.efarma.ro/products.php?id=6146).
Adaugă un comentariu / răspuns

12-11-2019, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
OptiBac
OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.