trichomonas vaginalis

13-04-2009
ignalai
Nu este medic/terapeut
ignalai
de 1 an de zile am avut dureri si usturimi vaginale am fost la diferiti medici am urmat diferita tratamente toti imi spuneau k sunt racita... akm 3 luni la ultimul control mi s-a facut lama si mi s-a spus ca am trichomonas vaginalis am urmat un tratament eu si partenerul meu, amandoi am luat 4 tablete de tinidazol si eu am m-ai luat ovule flagil nu am avut contact sexual in timpul tratamentului timp de 2 saptamani am avut grija si de igiena noastra si o perioada m-am simtit bine acum au reaparut durerile in timpul actului sexual si usturimile.ce tratament sa m-ai urmez?
3 comentarii
0
14-04-2009, ora 21:19
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Poti relua terapia sau te poti intoarce la ginecolog.Pe perioada ciclului menstrual igiena sa fie zilnica si tamponul sa-l schimbi de mai multe ori pe zi.Lenjeria intima sa fie numai din bumbac ; pentru a evita dezechilibrul florei genitale sunt utile, ca terapie adjuvanta, vitaminoterapia si combaterea stress-ului.Repeta lama si solicita si o antibiograma din secretia vaginala.Paste fericit!
0
31-07-2010, ora 13:56
rammona
Nu este medic/terapeut
rammona
buna ziua!...acum cateva zile am fost la ginecolog pt k de cativa ani de zile am usturimi la urinat...iar la analize mi a iesit candida, trichomonas si ink un microb pe care nu l am retinut. k tratament mi a dat ampicilina, nistatina, metronidazol, niste ovule cu clorocid si o crema vaginala. tot de ceva ani ma confrunt si cu o halena. am facut un baritat si mi s a zis k am o usoara gastrita nimic grav..dar eu am cerut si tratament pentru helicobacter pylori pt k am zis k din cauza acestui microb am halena. tratamentul pt stomac nu l am inceput..am zis sa l incep dupa ce termin cu cel de la ginecolog. metronidazolul si nistatina am inceput sa le iau dupa 4 zile de ampicilina, si dupa 2 doze...mi a disparut halena. au vreo legatura aceste medicamente ? o sa mai revina dupa c termin tratamentul asta ?
0
02-08-2010, ora 11:42
rammona
Nu este medic/terapeut
rammona
nu poate nimeni sa mi dea un raspuns ?:(
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.