Tulburare anxioasa- am nevoie de tratament medicamentos?

01-10-2017
Drm
Nu este medic/terapeut
Drm
Buna ziua.
De vreun an am niste simptome de frica ca mi se întâmpla ceva grav. Simptomele s-au agravat dupa ce am avut dureri de cap f intense si am efectuat un RMN si am spondiloza cervicala si 3 microleziuni demielinizant-ischemice pe creier fără importantă clinica. Din senin am pusee de rău zilnic( senzație de voma, amețeala, frica de a nu leșina...). Dacă fac sport(alergare, înot) nu am nici o problema. Am 36 ani, Sunt medic veterinar si am un cabinet de câini si pisici, care ma depășește ca volum de munca si stres. Nu am suferit traume si provin dintr-o familie închegată! Sunt mai panicar privind sănătatea mea. Agitat si doresc sa rezolv toate problemele. Sunt f sociabil, dar nu am nevasta sau copii.
Zilnic am câte unul sau mai multe episoade scurte (1-5minute) de stare de greață, amețeala, ma cuprinde panica, durere in regiunea toracică si membre inferioare.
Dpdv medical sunt Ok: tiroida, analize sânge complete, plămâni, cardio, ORL, etc.
Necesit medicație sau in prima faza sa încerc psihoterapie?
Mulțumesc
3 comentarii
1
01-10-2017, ora 18:00
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua, in situatia descrisa prima solutie este psihoterapia cu un psihoterapeut cu experienta. Este important sa intelegeti ca simptomele descrise au o cauza si doar afland care este aceea veti putea face ceva ca sa va fie mai bine.
1
01-10-2017, ora 20:46
Psiholog Croitoru Marinela
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Croitoru Marinela
Buna seara,