Tulburare anxioasa cu atac de panica

20-03-2013
ICOPICO
Nu este medic/terapeut
ICOPICO
In anul 2004 am facut primul atac de panica, am fost la zeci de medici psihiatrii, am urmat urmatoarele tratamente : In 2004 Lexotan, fluxetina si timonil 150 mg( o jum pastiluta seara), am intrerupt brusc am intrat in sevraj, aveam 20 de ani, nu am stiut ce o sa se intample. Apoi alt medic mi-a dat Leponex, am lesinat de doua ori de la el, luam o patrime seara, apoi altul mi-a dat Cipralex a pastrat Lexotanul si Rivotril. Am avut niste eruptii pe piele de la Rivotril am intrerupt din nou brusc si iar sevraj. Am purtat 'boala' pana in 2007, nu ieseam din casa decat insotita, nu puteam sa raman singura. Am mers la un alt medic si mi-a dat Arketis, am luat 2 ani, m-am simtit relativ bine, desi de la debutul bolii am o presiune in cap si nu mi-a cedat cu niciun medicament. Acum am facut un alt atac de panica, cu senzatii de curent electric in corp, nu mai ies din casa, am instabilitate in mers si sunt pe tratament cu Anxiar o jum dimineata si o jum seara, Mirzaten 30 mg, o jum seara! Va rog frumos, dati-mi un sfat, nu mai stiu ce sa fac, simt ca o sa mor, ca o sa innebunesc.
14 comentarii
0
21-03-2013, ora 20:22
doomy852
Nu este medic/terapeut
doomy852
Buna,
Tot anxietate si atacuri de panica am si eu, sau cel putin aveam pana acum 1 saptamana-2 pentru ca acum sa simt bine spre excelent. Ideea e ca eu am fost la psihiatru imediat ce am simtit ca este ceva pe fond psihic si mi-a dat tratament Fevarin si Anxiar. Anxiar doar pentru primele 3 saptamani si apoi sa raman numai cu Fevarin. Am 2 saptamani de cand iau tratament si vad ca ma simt foarte bine. Este bine sa incerci pe cat posibil sa comunici cu cei apropiati, sa iesi afara, sa faci plimbari, sport. Sa incerci sa consitentizezi ca nu o sa patesti nimic grav de la aceasta boala si sa incerci sa te incurajezi.
Nu e bine sa stai in casa, sa te inchizi in tine cum s-ar spune... Incearca sa faci numai ce iti place, sa lasi macar pentru un moment activitatile care nu prea iti aduc satisfactie.
Sanatate multa!
0
21-03-2013, ora 21:13
dorina vasiliu
Nu este medic/terapeut
dorina vasiliu
Te rog doomy zi mi daca ai avut vreun efect advers de la fevarin.
0
27-03-2013, ora 15:58
ICOPICO
Nu este medic/terapeut
ICOPICO
Sunt pe tratament cu Anxiar si Mirzaten, starile de panica s-au accentuat, imi e greu sa renunt la Anxiar, desi am luat o lusa si un pic, este o benzodiazepina si creeaza dependenta! Eu cred ca de la Mirzaten imi tremura membrele inferioare si posterioare, a mai luat cineva, cum s-a simtit? Multumesc pt incurajari dommy 852! Sanatate si tie!
0
30-03-2013, ora 11:02
djraulalin
Nu este medic/terapeut
djraulalin
mai si eu am fost la pshihiatru si mia dat axiar de ala sa iau jumate dim si una seara dar eu iau jumate dim si jumate seara nu crd ca are cv. mie zici ca ma strangea in gat in piept zici ca nu ma simteam pe mine tot ganduri de alea ca o sa mor etc. tin sa precizez ca de 1 luna mia murit o bunica si d at sunt asa. astept com
0
30-03-2013, ora 17:05
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Tulburarea de panica face parte din patologia psihiatrica anxioasa, poate fi si o comorbiditate in tulburarile de personalitate si in tulburarea depresiva, dar exista si ca entitate psihiatrica distincta, de la simpla tulburare de panica la tulburarea de anxietate generalizata.Tratamentul cu mirtazapina simpla, fara alta asociere, cu alt antidepresiv, poate fi eficient la un pacient si ineficienta la altul.Eu iau mai multe anxiolitice, de ceva vreme, antidepresive si un neuroleptic, dar boala anxioasa, in cazul meu, este o comorbiditate.Ca mirtazapina as lua Remeron, nu Mirzaten, daca e sa iau, cel putin sa iau preparatul original si facut de Organon din Olanda, si nu mai stiu eu de ce fabrica obscura.Doar Anxiar e putin, poate ar fi bine si o forma de alprazolam luata cateva saptamani si apoi doar la nevoie(Xanax de preferinta).Asta insa doar medicul alege, si sa nu uit, anxietatea se preteaza bine si la psihoterapie, daca e facuta de un psiholog clinician bun.Cu bine!
0
31-03-2013, ora 00:19
ICOPICO
Nu este medic/terapeut
ICOPICO
Multumesc mult! Eu vreau sa renunt la Mirzaten, pt ca imi tremura membrele superioare si inferioare! La mine starile de panica s-au accentuat, acum mi-a introdus si Cipralexul, spunand ca este de ultima generatie! Nu stiu ce sa mai iau, pt ca si reactiile unui inceput de tratament nu sunt tocmai placute!
0
31-03-2013, ora 00:23
ICOPICO
Nu este medic/terapeut
ICOPICO
DJRAULIAN, anxiarul este o benzodiazepina si toate acestea creeaza dependenta, probabil l-a prescris pe o perioada scurta de timp! C sa zic eu iau de o luna si jum ma linisteste doua trei ore dupa administrare, dar s-a accentuat starea mea de panica!
0
31-03-2013, ora 11:18
djraulalin
Nu este medic/terapeut
djraulalin
la mn o zis sa merg dupa 2 sapt sa vada cum is. parca cate odata asa mi teama sa n u patesc cv sau nus sa lesin dar imi dau seama ca nik nu mi se intampla incerc sa nu ma mai gand acolo si sper sam treaca
0
23-07-2015, ora 13:59
cacenschiv
Nu este medic/terapeut
cacenschiv
Fevarin 50 mg provoaca dependenta?
0
23-07-2015, ora 20:45
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Antidepresivele nu provoaca dependenta.
Fevarin e antidepresiv.
Numai benzodiazepinele.
0
13-01-2016, ora 10:33
molbian
Nu este medic/terapeut
molbian
doomy852 cum ai lu at anxiar cu fevarin? in ce doze?
0
13-01-2016, ora 11:46
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Eu am luat fevarin cateva luni 50 de mg. Nu mi-a dat dependenta.
Apoi nu a mai trebuit sa iau cateva luni, apoi am luat 100 mg, apoi iar am avut remisie. Sunt in remisie de 2-3 luni si nu mai trebuie sa il iei.
Fevarinul nu da dependenta. Poti sa il iei oricat.

Am luat si anxiar 1 mg. Acum scrie pe prospect ca trebuie sa il iei numai o luna. Am luat o luna si l-am inlocuit cu Gemoderivatul de tei argintiu care e natural.

In general tu trebuie sa iei doza minima de tratament cu care te simti bine. Dar medicul iti face o schema.
0
14-01-2016, ora 16:48
molbian
Nu este medic/terapeut
molbian
buna se poate lu a anxiar concomitent cu anafranil?
0
14-01-2016, ora 18:00
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Da, este chiar indicat sa se ia cu ceva complementar anafranilul cel putin in primele 2-3 saptamani !
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Atacul de panică
  • Cum recunoști atacul de panică?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.