am fost internat si pshiatrie da tot degeaba

19-04-2013
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
Buna ziua am si io mare nevoie de ajutoru vostru ma confrunt cu o problema foarte grava si rara..defapt nush cum sa va zic..sa va povestesc cum a inceput..am fost diagnosticat cu un mic joc la ochii si a trebuit sa port ochelarii de anu trekt cam din aprilie pana in septembrie eh io tot acest timp am fost cam natantoc si am purtat ochelarii pe nas.:( nuj cum sa va zic adika nu ma uitam prin ei tot timpu m-a uitam peste ei...:( ii tineam pe nas.si acum sa va zic cu ce ma confrunt acum cu o senzatie foarte urata da nush sigur daca e din cauza asta :(.in fine am o senzatie foarte urata...si niste 'bubuituri' daca pot sa le zic asa in frunte si ma apasa foarte rau o senzatie parca as avea fruntea despartita de restu capului si cand merg pe strada parca as merge cu fruntea pe sus.parca mi-ar iesi fruntea in fata asha nush cum sa ma fac explicit..:(:((( ma omoara senzatia asta :((( nush ce sa mai fac am fost internat si pshiatrie da tot degeaba credeam ca e din cauza asta da nu a fost am luat si tratatament 5luni de zile in zadar nush ce sa mai fac cu senzatia asta :( nush daca ma intelegeti da incerc sa va fac sa intelegeti simt ca si cum as avea fruntea ridicata in sus... si mi s-ar fi despartit de restu capului ca sa va zic asha.o fi din cauza la chestia cu ochelarii ? sau e altceva ca de kteva zile am si niste mici 'bubuituri ' :(( am intrat intr-o depresie de numai pot numai ies din casa...m-am izolat asha :(((dabea mai pot sa si vorbesc :(.un sfat ceva sau ce sa fac unde sa merg ca numai stiu...:( si inca ceva de kteva zile parka ma apasa cv din frunte asa...si ma dor buzele cand le inchid parca ma apasa cv din frunte..
14 comentarii
0
19-04-2013, ora 20:37
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ forumoficial

Pentru linistea ta personala, ia o trimitere de la medicul de familie, mergi la o policlinca si mai fa un consult la ochi. Este gratuit.
Sa vezi daca ti s-a schimbat ceva fata de anul trecut.

Este foarte important sa porti ochelarii corecti si sa stii ca dioptriile trebuie verificate anual. Niste lentile incorecte pot da depresia.

Dupa ce termini treaba asta cu ochii, daca tot mai ai probleme dintre cele enumerate mai sus, trebuie sa mergi la doctorul care te vede pe tine lunar, la psihiatrie.
Nu e voie sa ne lasam de medicamentele de la psihiatrie decat daca ne zice doctorul. Ne-am inteles ?
Sa iti reiei tratamentul daca l-ai intrerupt si o sa fie bine.
0
19-04-2013, ora 22:07
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
am facut un control la ochii si dioptria o am la fel da acum numai stiu cum sa scap de senzatia asta :(
0
20-04-2013, ora 00:49
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ forumoficial

Cedeaza (dispar) la antipsihotic (neuroleptic). Nu ai de ce sa te ingrijorezi.

Reia tratamentul de la medicul psihiatru.

Ia spune: ce pastile luai si in ce concentratie ?

P.S.: Data viitoare plasezi subiectul la Sectiunea Tulburari psihice, ca sa ti se raspunda.
0
20-04-2013, ora 17:50
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
pei luam solian cabaret si anxiar.
0
20-04-2013, ora 22:55
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ forumoficial

De cabaret nu am auzit niciodata. Cred ca e o confuzie.

Trebuia sa iei Solian cu un stabilizator de dispozitie (Depakine, Orfiril, Convulex).
Ei, tratamentul asta tre sa il reiei ca sa dispara minunile pe care le-ai descris in prima postare.
De la Solian dispar.
Reia tratamentul.
0
20-04-2013, ora 23:28
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
nu cred ca e treaba de pshiatrie.tot cred ca se trage din cauza cum am purtat ochelarii mi-ai putea recomanda un oftalmolog sa ii explic situatia ?
0
21-04-2013, ora 09:42
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
Bună, în primul rând, te analizezi prea mult. Apoi, senzaţiile de tensiune din jurul frunţii pot fi datorate contracţiilor involuntare din jurul ochilor, ce au provocat în timp o stare de disconfort pe care tu o înţelegi în acest fel. Sunt convins că pe lângă ochelarii purtaţi greşit s-au mai întâmplat şi alte lucruri deranjante în viaţa ta, care te deprimă, iar fiindcă episodul cu ochelarii pare mai uşor de înţeles, îl consideri ca fiind singura cauză posibilă.
Un psiholog bun te-ar ajuta.

Numai bine
0
23-04-2013, ora 12:51
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
:( nu cred ca are ce sa imi faca un pshiolog :( totu se trage din cauza blestematiilor astia de ochelarii si acum numai stiu ce sa fac sunt disperat:(..nici numai pot sa merg pe strada parca as avea senzatia ca merg cu capu pe sus...
0
24-04-2013, ora 00:20
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ forumoficial

Eu zic ca sunt niste halucinatii care trec cu solian (antipsihotic).
Dar mergi cu trimitere de la medicul de familie la un consult orl (gratuit) si verifica.
0
24-04-2013, ora 09:09
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
am luat aproape 6luni de zile si nu s-a vazut nicio ameliorare nush ce sa mai cred
0
24-04-2013, ora 09:14
forumoficial
Nu este medic/terapeut
forumoficial
un rmn ar ajuta ?:(
0
24-04-2013, ora 17:38
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ forumoficial

RMN pentru boli neurologice (ex: cand faci un accident cerebral; iti paralizeaza jumate din corp).
Te-am intrebat ce concentratie de Solian ai luat.
Daca ai luat o cantitate mai mica decat cea care elimina acele simptome, nu functioneaza.
0
24-04-2013, ora 22:04
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
Ce sunt halucinatiile?
0
24-04-2013, ora 23:24
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ Psiholog-Cristian Andrei Nica (Centrul Ego Bao)

"'bubuituri' daca pot sa le zic asa in frunte si ma apasa foarte rau o senzatie parca as avea fruntea despartita de restu capului si cand merg pe strada parca as merge cu fruntea pe sus.parca mi-ar iesi fruntea in fata asha nush cum sa ma fac explicit..:(:((( ma omoara senzatia asta :((( nush ce sa mai fac am fost internat si pshiatrie "

@ forumoficial

Poate ca tratamentul cu solian pe care l-ai primit a fost corect. Nu ma indoiesc. Trebuia sa fi luat cel putin 400 mg solian. Dar inseamna ca minunile astea de care povestesti mai sus nu au cedat la Solian. Trebuie schimbat neurolepticul.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  • Ai nevoie de ochelari? Cum să-ți testezi singur vederea!
  • Curiozitate: cum cresc ochii?
  • Prescripție ochelari - explicații termeni OD, OS, CYL, SPH
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.