un sfat

20-06-2012
Impatient
Nu este medic/terapeut
Impatient
Am o casnicie de 14 ani, un baiat de 11 si o fata de 13.Am plecat acum cativa ani din tara pentru a duce o viata decenta printre straini.Nu a fost usor si inca este stresant dar sunt o fire ambitioasa si luptatoare si am reusit sa-mi gasesc de munca dupa examene si multe interviuri pe meseria mea.Sunt medic stomatolog.Facultatea am terminat-o dupa ce m-am casatorit, sotul a ramas la nivelul liceului din pacate.
A inceput sa ma deranjeze teribil si ne certam zilnic din cauza asta, faptul ca el nu face nici un efort sa invete limba desi au trecut 5 ani, eu trebuie sa vorbesc peste tot si sa rezolv totul, si cand nu mai pot si ii spun ca nu-l pot ajuta tot el se supara!.Am incercat si cu frumosul si cu tonul mai ridicat, sa-i spun ca trebuie sa faca si el nu efort altfel nu va gasi un job mai bun.Indiferent cum o dau el gaseste pretexte si justificari:nu e momentul, nu sunt suficienti bani pt.a incepe o scoala, nu are timp, nu are chef si tot asa.Nu mai munceste de luni de zile, mai are cand si cand o lucrare si in rest, sta la calculator, doarme si atat.Eu fac totul in casa, eu platesc totul, eu ma duc la scoala, gatesc, invat...