Urgent! Dependenta de nidoflor!

30-04-2015
rubyana
Nu este medic/terapeut
rubyana
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati! De aproape 10 ani folosesc Nidoflor crema pt fata.Am incercat o data sa renunt la aceasta crema, dar nu am putut. Toata fata mi s-a umplut de bubite rosii care usturau, manancau si aveau un aspec f urat.In aceasta perioada am fost insarcinata. Nu am stiut ca poate influenta sarcina. Din fericire copilul s-a nascut bine. Acum, documentandu-ma, am vazut ca nu se recomanda in timpul sarcinii. Mai vreau un copil si nu stiu cum sa fac. De 5 zile incerc sa renunt, am fata plina de bube si ma manaca ingrozitor. Nu stiu cat mai pot rezista. Folosesc Toleriane Ultra si Claritine in fiecare seara. Va rog sa-mi spuneti daca pot folosi altceva sau daca altcineva a trecut prin aceasta situatie, dupa ce perioada se amelioreaza situatia. Multumesc mult!
6 comentarii
0
30-04-2015, ora 18:05
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Depinde de afectiunea pe care o aveti, cu ce se poate inlocui, dar intotdeauna exista alternative. Mergeti la dermatolog cat mai repede. Si daca nu doriti alt copil, tot nu puteti continua asa.
0
13-02-2016, ora 03:08
venera francisc
Nu este medic/terapeut
venera francisc
Si eu patesc la fel, ai gasit leacul?
0
17-02-2016, ora 18:37
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Trebuie sa renuntati cat mai repede. Cu cat o lungiti mai mult, cu atat va fi mai greu sa scapati de nidoflor si unele efecte adverse nu vor mai fi reversibile. Mergeti la un dermatolog - aveti nevoie de un antihistaminic, care ajuta la mancarime, unguente sau creme neutre si multa rabdare. Prima luna este mai grea si va destabilizeaza destul de tare viata, pot aparea mancarimi, diverse eruptii si suprainfectie de la scarpinat, insomnie. Per total poate dura si 1 an pana pielea isi revine la normal.
0
18-02-2016, ora 22:55
venera francisc
Nu este medic/terapeut
venera francisc
Eu folosesc claritin si bepanten credeti ca este bun.arat ingrozitor. Ce boli putem face daca mai folosim nidoflor?
0
19-08-2016, ora 13:55
Hjjh
Nu este medic/terapeut
Hjjh
Buna ziua si eu m am dat cu nidoflor aproximativ 10 ani dar din Decembrie anul trecut am renunțat la aceasta crema de care credeam ca nu o sa mai scap niciodată.din Decembrie am început sa ma dau pe fata cu advantan calmează bubitele si mâncărimile m am dat cu un strat subțire o data la câteva zile cand simțeam k pielea o ia razna si ma spălam cu săpun de dafin din alep se găsește foarte greu dar puteți face comanda pe net, cu o concentrație de 30 la suta, după aproape doua luni am renunțat si la advantan.cand imi apăreau iritațiile imi calmam pielea cu miere naturală de albine dar nu din cea din supermarket stateam vreo 20 min clăteam cu apa călduță si foloseam crema Tolerance de la Avene, bine înțeles curățarea fetei inainte cu săpunul din dafin.in fiecare seara sau de cate ori imi ieșeau bubitele.de o luna folosesc doar săpunul de alep si crema de la avene nu mi au mai iesit bubițe nu am mai avut mâncărimi absolut nimic nu am ramas cu semne pe fata.acele doua luni după ce am renunțat la advantan au fost un calvar dar a trecut arătam ca un monstru cu petele acelea dar este necesar sa iasă ca sa elimine substanța nidoforului din corp.
0
19-08-2016, ora 13:58
Hjjh
Nu este medic/terapeut
Hjjh
Stiu ca este greu si insuportabil sa iti vezi fata transformată dar trebuie sa rezisti si sa nu te dai bătuta si eu am trecut prin astea dar acum am scapat nu mai am nici un fel de problema.succes si daca aveți intrebari o sa va răspund cu mare drag
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.