Urgent ! Pete rosii pe fata !

22-01-2014
marius2525
Nu este medic/terapeut
marius2525
Buna ziua, in urma cu 2 luni am fost la dermatolog si mi sa recomadat pentru acnee isotrexIN gel si de la ivatherm, ivapur a.i. akne - syt. Cosurile mi-au cam trecut asa in mare parte, dar acum am pete rosi pe fata, urme de la acneee. Am fost iara la dermatolog si mi-a zis sa continui tratamentu, mi sa dau un gel de curatare de la ivatherm, ivapure gel spumant purificant si antibiotice unidox solutab, deoarece am cosuri si pe spate.
Am continuat tratamentul, da r mi-am dat putin mai mult cu isotrexIN gel, fiind un antibiotic puternic si acum am fata uscata si foarte multe pete rosii, se vede ingrozitorrrrrrrr. Am renuntat la isotrexIN gel, acum 3 zile si tot nu mi-au dispartu petele. Ce sa fac? va rog ? Ma dau cu creme de galbenele, dar degeaba.. acum m-am gandit sa iau doar antibioticele, fara nici o crema..

Multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Puncte sau pete roșii pe față - cauze și tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.