usturimi puternice urinare

261 comentarii 1 23 ..... 8 9 Înainte ›
0
10-05-2007, ora 00:00
lili5
Nu este medic/terapeut
lili5
multumesc mult!
0
22-05-2007, ora 00:00
lili5
Nu este medic/terapeut
lili5
Domnule doctor midorin42,
la mine situatia se imbunatateste vizibil de la o zi la alta in urma tratamentului cu iod, (tinea cruris incognito) insa i-au aparut si sotului acele. "pete".
Ce sfat ne dati?
Multumesc mult!
0
23-05-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Sa urmeze si sotul acelasi tratament, cu specificatia ca el poate folosi si Lomexin crema, intr-o aplicatie zilnica, seara, dupa ce a aplicat solutia iodata!
0
23-05-2007, ora 00:00
lili5
Nu este medic/terapeut
lili5
multumesc mult!
0
09-07-2007, ora 00:00
mihaellas
Nu este medic/terapeut
mihaellas
buna! flucoric este acelasi lucru cu fluconazol? medicul mi-a prescris flucoric, o unica doza, si farmacista mi-a dat fluconazol. sa le iau?
0
18-09-2007, ora 00:00
alllexxia
Nu este medic/terapeut
alllexxia
buna seara! am si eu o nelamurire- medicul ginecolog mi-a prescris flucoric de 150 mg. mi-a zis sa iau o zi, doua zile pauza. am citit ca cel de 150 de mg se ia unul pe luna. as vrea sa stiu cum este recomandat sa se ia cel de 150 mg. multumesc
0
19-09-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Fluconazol este denumirea internationala a medicamentului.
Denumirile comerciale variaza in functie de firmele care il produc: Diflucan, Flucoric, Diflazon, Flucovim, Fluconazol, Mycosyst, etc.
Doza de 50 de mg se administreaza o data la 24 de ore, iar cea de 150 mg o data la 7 zile.
0
19-09-2007, ora 00:00
alllexxia
Nu este medic/terapeut
alllexxia
multumesc pt raspuns.
0
15-11-2007, ora 00:00
livia_andreea
Nu este medic/terapeut
livia_andreea
Buna ziua! De aproape o luna am o problema si va cer ajutorul in speranta ca imi veti raspunde. Am dureri si arsuri la urinare, urmate uneori de arsuri foarte neplacute, localizate in zona uretrei (zona genitala). Arsurile nu apar zilnic, ci la cateva zile, de obicei debuteaza dimineata. Am urmat un tratament de 1 saptamana cu norfloxacina si pare ca problema s-a ameliorat, dar arsurile au reaparut. De azi am inceput un tratament naturist cu picaturi de renostim si tinctura de echinaceea, care mi-a fost recomandat la plafar pentru cistita.
Am observat ca arsurile apar mai ales in urma expunerii la frig, fiind insotite uneori de o nevoie acuta de a urina.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc!
0
09-06-2008, ora 00:00
simona20
Nu este medic/terapeut
simona20
Buna seara.
As avea o intrebare pt dumneavoastra.
Am candida (nu ma deranjeaza foarte mult, doar ca imi pateaza lenjeria, nu am mancarimi sau usturimi si nici nu este fff abundenta dar este jenant in timpul actului sexual).
As dori sa stiu ce tratament imi recomandati mie si partenerului. Mentionez ca iau Diane-35 deoarece am sindromul ovarului polichistic.
Va multumesc anticipat
0
27-10-2008, ora 22:43
alina vip
Nu este medic/terapeut
alina vip
buna seara!
am 18 ani!in urma cu 10 luni mi-am inceput viata sexuala, dupa vreo 3 luni...aveam o secretie urat mirositoare, am fost la ginecolog...si nu aveam nici o problema, asa mi s-a spus, insa secretia o am si astazi, dar akm cu dureri de ovare, usturimi cand urinez si mancarimi mai rar.va rog sa ma ajutati!!! va multumesc
0
29-10-2008, ora 18:05
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru alina vip:
Trebuie sa faceti o analiza a secretei vaginale si un examen dermatovenerologic.
0
29-10-2008, ora 19:15
simona20
Nu este medic/terapeut
simona20
despre problema mea ce ma puteti sfatui?
0
29-10-2008, ora 21:52
alina vip
Nu este medic/terapeut
alina vip
am facut testul papanicolau...si degeaba, mi-a zis k nu am nimik...mi-a dat niste ovule si atat!chiar nu stiu ce sa mai fac:(chiar ma sperie!
0
01-11-2008, ora 20:15
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
simona20, probabil ca nu ai candidoza! Trebuie sa faci, de asemenea, un examen al secretiei vaginale.
0
01-11-2008, ora 20:17
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
alina vip, nu testul Papanicolau trebuie sa-l faci, ci examenul pe lama a secretiei vaginale !
0
01-11-2008, ora 21:23
simona20
Nu este medic/terapeut
simona20
am facut. rezultatul a fost spor de candida..sau ceva de genul asta
am luat niste ovule.
acum o sapt am luat antibiotic cateva zile si a inceput sa ma cam deranjeze canditoza:((
acum iau nizoral si niste ovule...e destul de aiurea.
e normal sa se declanseze candidoza la doar 10 pastile de antibiotic?
credeti ca o folie de nizoral (2 pe zi) este de ajuns?
multumesc
0
02-11-2008, ora 10:47
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Candida nu este sensibila la Nizoral, asa ca tratamentul recomandat nu este eficient!
Pentru a trata candidoza ar fi recomandabil Fluconazolul (Diflucan, Flucoric, Diflazon, Fluconazole, etc), caps de 50 mg, cate una pe zi, 7 zile, combinate cu Lomexin, 2 ovule, un ovul intravaginal la 24 de ore interval, seara.
0
03-11-2008, ora 15:52
OanaMe
Nu este medic/terapeut
OanaMe
As avea si eu o problema...v-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta. :) Ma ustura cand urinez si putin in sus in zona pubisului, dar inauntru. Au trecut 2 zile de la contactul sexual. Eu mai am o problema, mai veche, cu papiloma virusurile; m'am tratat si continui sa ma tratez cand aceste virusuri recidiveaza. In legatura cu aceasta usturime...am tendinta sa urinez mai des decat deobicei si nu stiu ce ar putea fi...o cistita...o infectie urinara sau o chlamydie..?? Ideea e ca ma sperie foarte rau. Mentionez ca partenerul imi este prieten si are testele la zi si nu prezinta niciun fel de simptome (cel putin asa spune el si inclin sa il cred)
0
04-11-2008, ora 19:13
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca traumatizati uretra in timpul actului sexual. Acest lucru se intampla mai frecvent in anumite "pozitii", cum ar fi cea "pe la spate".
0
27-11-2008, ora 21:17
alina vip
Nu este medic/terapeut
alina vip
Buna seara! am facut analiza secretei vaginale si examenul dermatovenerologic.si am Candida...spuneti-mi va rog ce parere aveti de Gynofort 2% crema vaginala si nizoral la care mi s-a mai dat un gel intim Sebamed? este eficient?am citit mai sus k nu este bun nizoral! daca incep acest tratament, pot sa am contact sexual? astept un raspuns.va multumesc
0
30-11-2008, ora 09:36
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Nu este bun nici Nizoralul nici gelul intim Sebamed.
Poti face sex protejat. daca nu ai usturimi !
0
30-11-2008, ora 11:49
alina vip
Nu este medic/terapeut
alina vip
atunci ce pot lua in locul nizoralului si al gelului intim? multumesc
0
04-12-2008, ora 16:19
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cititi raspunsurile de mai sus cu atentie!
0
05-01-2009, ora 19:08
adryana_grygore
Nu este medic/terapeut
adryana_grygore
Buna ziua, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un sfat...de cateva zile am usturimi groaznice la urinare...simt ca iese sufletul din mine...precizez ca am avut acum o luna jumate o pierdere de sarcina la 6 saptamani, la control dupa mi s-a spus ca am anexita si am primit un tratament cu zanocin si 3 feluri de ovule:betadine, klion si clotrimazol...am luat ceva ovule, nu toate ca ma saturasem de atatea spalaturi...acum a aparut usturimea asta...am mai avut asemenea probleme, la cateva luni ma ia cu usturime...acum vreo 2 ani am avut o infectei cu stafilococ auriu(asa mi-a iesit la urocultura), asta vara cand am refacut analiza n-am mai avut nimic, dar la cateva luni iar ma ustura...ce poate fi?in speranta ca ma puteti sfatui, va multumesc...
0
06-01-2009, ora 13:58
alinutza1010
Nu este medic/terapeut
alinutza1010
Buna ziua!Am 21 de ani si mi-am inceput viata sexuala acum 2 ani de zile...la inceput nu aveam nicio problema insa acum un an m-am confruntat cu o cistita, am fost la medic si am tratat-o, ea a mai revenit, dar numai pe timpul iernii insa am luat Ciprozone(antibiotic prescris de medic) de fiecare data cand revenea...am trecut si de asta insa de cateva luni bune simt o usturime in zona uretrei in timpul actului sexual (am inteles din mesajele postate de dvs ca este vorba despre o trauma a uretrei din cauza unei anumite "pozitii"), urinarile nu sunt dese, iar secretiile sunt normale(ce tratament pot urma, ca schimbarea pozitiei am facut-o insa dupa ceva timp revine aceasta usturime???), in plus mai simt si o durere a ovarelor(nu mereu) de parca as avea o rana...Va multumesc anticipat si sper ca-mi ve-ti raspunde cat mai urgent.Alina
0
06-01-2009, ora 14:02
alinutza1010
Nu este medic/terapeut
alinutza1010
P.S.: Trimite-ti-mi raspunsul pe mail va rog!!!
0
24-01-2009, ora 08:55
jef3dom
Nu este medic/terapeut
jef3dom
am 19 ani si de vreo 2 ani atunci cand beau multe lichide...si apoi ejaculez.in 5-10 minute simt nevoia urgent sa urinez si ma ustura teribil aproximativ 30 de minute. devine foarte deranjant va rog ajutati-ma
0
24-01-2009, ora 18:28
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru adryana_grygore:
Este necesara o noua urocultura.
0
24-01-2009, ora 18:30
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru jef3dom:
Eu nu am auzit sa ejaculezi dupa ce bei lichide !!
Ar trebui sa vezi daca nu ai o secretie uretrala matinala, inainte de mictiune.
Adaugă un comentariu / răspuns
261 comentarii 1 23 ..... 8 9 Înainte ›

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.