vaccinare calatorie India

09-07-2009
odishor
Nu este medic/terapeut
odishor
In luna decembrie am sa fac o calatorie de 10 zile in India, si as vrea sa stiu un minim de vaccinari pe care trebuie sa le fac.Am 56 de ani si locuiesc in Brasov.Cu cat timp inainte trebuie sa incep vaccinarea si pentru ce boli? Avand in vedere perioada scurta pe care o petrec acolo, pe care dintre ele le recomandati?
va multumesc
6 comentarii
0
20-10-2009, ora 12:20
Sergiu009
Nu este medic/terapeut
Sergiu009
Buna ziua,

Si eu sunt din Bv. si plec in India, in noiembrie. Ati aflat ceva referitor la vaccinuri ?
0
20-10-2009, ora 18:35
odishor
Nu este medic/terapeut
odishor
la institutul Bals in Bucuresti se fac vaccinuri, acolo sunt medici specializati in boli tropicale.In Brasov exista pe Livada Vulturului, un cabinet unde consulta dr.Constantinescu Mihaela.
Din cat m-am interesat, conteaza unde plecati, cat stati, etc.Exista si tratament impotriva malariei, aveti nevoie de recomandare ptr a procura pastilele.Daca accesati mai multe site-uri (de ex travel clinic), o sa gasiti informatii despre vaccinurile ptr India si ptr alte tari
0
21-10-2009, ora 08:01
Sergiu009
Nu este medic/terapeut
Sergiu009
Multumesc pentru raspuns.
Mergem la Delhi, Varanasi, Agra, Kujaraho, 10 zile. Cineva care a fost ne-a spus ca a facut doar tratament preventiv cu pastile contra malariei.
0
21-10-2009, ora 08:36
odishor
Nu este medic/terapeut
odishor
Si eu am de gand sa iau doar pastilele impotriva malariei.Pentru restul, igiena multa, atentie la ce mancati si consumati doar apa imbuteliata.
0
22-10-2009, ora 10:52
Sergiu009
Nu este medic/terapeut
Sergiu009
Ce luati contra malariei ? Malarone ? Se gaseste in farmacii ?
0
22-10-2009, ora 11:16
odishor
Nu este medic/terapeut
odishor